25 May 2017

Empties #01


Hey loves! Wow wat is het lang geleden dat ik hier nog een artikel schreef! Ik had even tijd voor mezelf nodig en wilde graag ook wat nadenken over mijn blog.. Ik heb nooit de intentie gehad om te stoppen, maar mijn break heeft wel wat langer geduurd dan gedacht ;). Nu gaan er toch een paar dingetjes hier veranderen. Vroeger kon je hier elke maandag, woensdag en vrijdag een nieuw artikel zien (of dat probeerde ik toch ;)). Ik ga me nu niet meer aan vaste dagen houden, maar toch proberen om drie keer in de week iets nieuws te posten. Iedere maand kon je ook een artikel zien over mijn favorieten en opgebruikte producten, dit gaat nu stoppen. Ik ga deze wel nog schrijven maar niet maandelijks. Wanneer mijn opgebruik bakje vol is of ik heb een aantal goede favorieten erbij, dan zullen jullie deze wel zien voorbijkomen! ;) & Vandaag begin ik alvast met mijn opgebruikt bakje leeg te maken. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..

Wat er altijd wel voorbijkomt in deze opgebruikte artikels zijn showergels! & I love them :). De eerste dat ik opmaakte was de Pure & Nature Refreshing Shower Gel van Kruidvat. Deze vond ik zo fijn! Hij heeft zo'n lekkere en unieke geur vind ik. Hij schuimt wat minder dan wat ik van andere shower gels gewoon ben, maar doet het toch nog goed. Een tweede opgemaakte showergel is er ook eentje van het Kruidvat. Maar dan de Shower Nectar uit de Magic of Brazil geurlijn van Spa Secrets. Dit is één van mijn all-time favoriete showergels! Enkel al om die lekkere, tropische geur. De laatste showergel is er eentje van Cien. Deze Indian Fruit Shower Cream komt uit een oudere limited editie collectie en lag al een tijdje in mijn shower gel mandje. Deze heeft een lekkere, zoete geur en omdat ie in zo'n grote fles komt, kan je hier erg lang mee verder!


De volgende producten zijn alledrie van Cien, het merk dat je bij de Lidl kan terugvinden. Zoals jullie misschien wel weten, vind ik dit een super fijn merk en het is nog eens budgetproof!
Als eerste de Anti-transpirant Hydro Fresh Deo. Deze had een lekkere frisse geur en werkte best goed voor me. Wat ik hier ook zo fijn vind is de watercolor tekening erop. Het geeft de vormgeving net iets extra! De Provitamin Shampoo gebruikte ik erg graag. Hij is bestemd voor droog & beschadigd haar. Het laatste Cien productje dat ik opmaakte is de Refreshing Facial Toner. Deze zijn een nieuwe ontdekking voor me binnen het Cien-gamma en ik vind ze zo fijn werken! Ze verwijderen mijn laatste make-up restjes erg goed en doen mijn huid lekker fris aanvoelen.


Deze twee dagcrèmes moesten er ook aan geloven! De Ice Source Moisturizing Gel van Polaar vond ik best fijn, maar ik zou hem niet terug kopen. Hij was dan wel fijn en voelde lekker verfrissend aan, maar voor de rest deed hij niets speciaals voor mijn huid. De tweede dagcrème is de Voedende dagcrème van Nivea. Ik koos deze voor de droge of gevoelige huid. & Deze maakte me wel wat blijer dan die van Polaar. Ik voel meteen dat mijn huid hiervan blij werd en dat hij mijn huid goed voedde. Wat ik bij deze dan misschien wel wat mis is dat verfrissende gevoel van Polaar. ;)


& How I love deze parfums van The Master Perfumer. Je kan ze makkelijk bij het Kruidvat vinden en ze hebben een goed assortiment aan geuren beschikbaar. Ik koop meestal deze 15ml flesjes omdat je ze makkelijk mee kan nemen in je handtas. Maar je hebt ofcourse nog een grotere variant beschikbaar. Ik maakte de volgende drie geuren op: Oriental Summer, een zwoele zomerse geur, Cherry Bloom, een frisse maar toch fruitige geur en Absolute Iris een heerlijke, frisse bloemengeur.


En dan zijn we nu aan de twee laatste producten gekomen! Ik vind het een beetje sad dat ik maar één maskertje heb opgemaakt! Maar dit Energizing Boost Tisuemasker van het Kruidvat. Is super fijn! Hij voelt gewoon zo fris en fijn aan en laat je huid met een goede boost en lekker zacht achter. Qua make-upjes heb ik er ook maar eentje opgemaakt. En dat is de 1 2 3 Perfect CC cream van Bourjois. Kortgezegd: één van mijn favoriete CC creams! & Nu ik hem terug zie, denk ik er net aan dat ik hem opnieuw moet kopen, haha ;).

Wat zijn jouwen favoriete producten dat je hebt opgemaakt?


Volg je me al?


2 comments:

  1. Ik moet binnenkort toch écht eens aan de parfums van The Master Perfumer gaan snuffelen! Handig voor in m'n handtas. Ik heb nu een solid perfume tin op zak, maar dat vind ik toch niet zo gemakkelijk werken.

    ReplyDelete
  2. Goed bezig! Ik hoor erg veel goede verhalen over de producten van Cien, binnenkort maar eens even bij de Lidl binnenstappen.

    ReplyDelete