13 March 2017

Zbox - February 'Superheroines' 2017



Hey loves! Vandaag unbox ik voor jullie mijn, voorlopig, laatste Zbox. Ook al heb ik toch wat leuke goodies ontvangen, de laatste boxen waren eerder een teleurstelling. Het thema van deze box, welke trouwens voor februari is, was 'superheroines'. Net zoals elke maand had ik hoge verwachtingen erbij, maar werden ze niet echt volbracht. Toch benieuwd naar deze box? Kijk dan snel met me verder..


Een t-shirt krijg je wel elke maand in deze box, en ik moet zeggen dat ik deze altijd wel super vind! Deze maand zie je, vooral de benen dan, Wonder Woman!


En dan een comic van The Mighty Captain Marvel! Ik het wel leuk om comics te krijgen, zeker als het van DC of Marvel is!


Deze vind ik super! Een banner met de DC bombshell Catwoman erop! Hij voelt kwalitatief erg goed aan en is best nog groot! Leuk om als decoratie omhoog te hangen dus.


Het laatste item is dit DC bombshells vinyl figuurtje. Vind ik wel leuk, maar ik had eerlijk gezegd gehoopt op een Funko Pop!. Dit gezegd zijnde, kan je één van de twaalf figuren krijgen, waarvan twee een mysterie zijn! :)

De Zbox is verkrijgbaar via http://www.zavvi.nl voor € 24,95.

Wat vind jij ervan?


Volg je me al?


1 comment:

  1. Ik vind het er wel echt super leuk uit zien!

    Liefs,
    Dascha

    ReplyDelete