08 March 2017

Review ▹Max&More Highlight | Foundation | Contour | Blush Palette!


Hey loves! Een tijdje geleden zagen jullie dit palette van Max & More al voorbij komen in één van mijn Action shoplogs. Ik gebruik het nu al een tijdje, en zodus is het the perfect timing om een review erover te schrijven! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



Voor een wel erg budgetproof pallet te zijn, komen deze poedertjes in best een mooie verpakking. Het voelt ook aan als stevig. Wat ik misschien wel een beetje mis is een spiegel erin. Ik weet niet waarom, maar ik mis het hier echt in! En ik vind ik ook dat dit het er dan toch weer wat goedkoper uitzien. Wat het ook is natuurlijk, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ;).
Wat ik ook een beetje raar vond is het 'foundation' gedeelte van dit palette. Voor mij zijn de twee 'foundation' poeders gewoon poeders dat je over je foundation kan aanbrengen.
Het palette heeft 8 verschillende kleurtjes, je kan er dus best wel wat mee doen. De twee kleuren links zijn de highlighters en de twee kleuren in het midden zijn dan de 'foundation' poeders. Onder deze twee heb je dan een contour en bronzer & ofcourse zijn de twee roze tinten rechts blushes.
Qua kwaliteit ben ik best tevreden over het palette, wel zijn ze wat aan de poederige kant.


& Kijk dan naar die pigmentatie! Best ok, niet? De twee highligher zien er gewoon prachtig uit! Lekker shiny! ^^ Maar ik moet toch zeggen dat de blushes mijn favoriet zijn! Ze geven je wangen net dat extra kleurtje, zonder dat het té wordt. Wat me het minste aanspreekt in het palette zijn de 'foundation' poeders.

Dit palette is te koop bij de Action voor slechts € 1,98.

Wat vind jij van dit palette? ^^

Volg je me al?


2 comments:

  1. Absoluut een mooie palette voor die prijs! X

    ReplyDelete
  2. Ziet er uit als een prachtig palette!

    Liefs,
    Dascha

    ReplyDelete