01 February 2017

Opgebruikte producten ▸ January 2017!


Hey loves! Omg, de eerste maand van 2017 is al voorbij! Ik kan het bijna niet geloven dat het al zo snel is gegaan. Vooraleer ik Februari start met het tonen van mijn opgebruikte producten van de voorbije maand, wil ik toch een kleine update geven. Ik vertelde al eerder dat ik tijdens december best goed ziek was. Nu was ik een tijdje beter, maar de laatste weken voel ik me weer niet zo 100%. Ik slaap ook enorm slecht, waardoor ik praktisch elke dag zo moe ben. But I'll fight through it! :) Toch wilde ik deze kleine update meegeven, omdat ik me soms zo moe en slecht voel dat een artikel schrijven wel het laatste is waar ik aan denk. Ik doe mijn best om mijn drie dagen artikels posten te behouden, omdat ik dit echt supergraag doe. Maar mocht er eens een dag zijn dat er niets komt, weten jullie meteen waardoor dit komt. Dit gezegd zijnde, let's start! Benieuwd naar mijn opgebruikte producten? Kijk dan snel met me verder..



🎀 KRUIDVAT VOLUME DROOGSHAMPOO

Honest? Ik had nooit gedacht dat ik deze helemaal zou opmaken. Ik ben niet zo into haarproducten. En vaak maak ik ze niet op, call it a bit lazy misschien, haha. Toch maakte ik deze op en dat is omdat ik hem zo fijn vond! Je sprayt hem gewoon in je haar, laat het even intrekken en daarna borstel je je haar. Makkelijk niet? Bovendien geeft hij ook wat extra volume en oogt je haar toch wat frisser.

♥♥♥♥

🎀 MIXA MICELLAIR WATER

Deze is hier al een aantal keer voorbij gekomen, & I'm still loving this one! Hij is super mild voor de gevoelige huid, maar reinigt tegelijkertijd ook enorm goed.

♥♥♥♥♥


🎀 PALMOLIVE SO DYNAMIC SHOWER GEL

Ik hou van douche gels met frisse geuren, en de gels die je zogenaamd 'energie' zouden geven, hebben deze vaak! Daarom leek deze van Palmolive me perfect om mee te nemen. & Yes, ik hou van zijn frisse geur! Of ze nu echt energie geven? Hmm, daar heb ik zowat mijn twijfels over. Maar wat ik je wel kan zeggen is dat frisse geuren zoals deze je een instant-wake-up-call geven.

♥♥♥♥

🎀 MILDEEN VANILLA DESSERT SHOWER GEL

Terwijl ik de vorige douche gel super vond, vond ik deze wat minder. Ik verwachtte een lekkere vanille geur, maar dat had ie niet echt. Niet dat hij echt slecht rook, maar het was gewoon mijn ding niet.

♥♥


🎀 CIEN ALL-IN-ONE LASH BOOSTER MASCARA

Ik hou van de mascara's van Cien. Ze zijn lekker budgetproof en weten me altijd wel te pleasen. Wat ik zo fijn vind is dat ze je wimpers altijd een mooie boost geven, maar ze blijven er toch nog natuurlijk uitzien.

♥♥♥♥

🎀 CIEN LIQUID CONCEALER

Dit is misschien het eerste make-up item van Cien dat ik minder vind. Je moet de concealer eruit duwen en zo komt hij op een soort sponsje. En dat is net wat ik niet zo fijn vind. De concealer zelf zou ik als een medium coverage omschrijven.

♥♥

🎀 KRUIDVAT HYDRA OOGROLLER

Tenslotte, deze oogroller van het Kruidvat! Deze vond ik best ok, niets speciaals. Wat ik wel fijn vond is dat hij zo'n 'metalen' roller heeft. Dit voelt heerlijk koel aan!

♥♥♥

Wat heb jij allemaal opgebruikt?

Volg je me al?



2 comments:

  1. Ik gebruik ook regelmatig droogshampoo. Is die van de Kruidvat fijn? Van sommige krijg ik juist nog vetter haar haha! Beterschap trouwens!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete