22 February 2017

Action Shoplog!


Hey loves! Vorige zaterdag ging ik nog eens langs bij de Action en natuurlijk bracht ik weer heel wat mee! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Dit leuke interieur item is iets wat mijn vriend eigenlijk zag, wat een goede vriend toch ;). Maar ik vind dit ook echt mooi! Ik hou van kaarsen en hier passen maar liefst 10 theelichtjes in. Ik koos voor deze gemaakt van licht hout, maar hij bestaat ook in het wit. Normaal zou ik meteen de witte genomen hebben, maar mijn vriend zei nee ik vind deze mooier. Nu we thuis zijn, ben ik nog blijer met deze keuze, want de witte had wat de heftig geweest op onze donkere tafel denk ik!


Prijs: € 1,95



Wat ik ook altijd fijn vind, is om even te kijken wat voor lekkere snacks ik kan vinden en meenemen naar huis. Ik zag als eerste deze bread crisps en deze zien er gewoon superlekker uit, eens wat anders dan gewoon chips. Ik nam de garlic en de cheese & garlic variant mee. & Dan zag ik nog deze pinda crunch repen. Ik hou wel van dit soort repen met noten, en deze is ook erg lekker.

Prijs: € 0,79 & € 1,99


Af en toe maken we wel eens iets met tortilla's, maar we krijgen nooit een heel pak op. Toen zagen we deze kleinere variant liggen! Misschien is deze wel meer iets voor ons!
& Hoe leuk ziet deze thee er uit? Mijn vriend drinkt dagelijks thee en dus kopen we dit ook vaak. Gember en citroen is een smaakje dat hij erg lekker vind.

Prijs: € 0,99 & € 1,99


Kaarsen is nog zo iets waar ik altijd wel mee naar huis kom als ik bij de Action ben geweest, haha. Ik nam twee pakjes grotere theelichten mee, omdat dit twee geuren waren dat ik er nog niet eerder heb gezien, namelijk spring flowers & blue summersky. Alletwee superlekkere geuren, maar ik denk dat deze laatste toch mijn favoriet is, deze heeft een iets frissere geur. Een beetje weggescholen op het rek zag ik deze leuke geurkaarsen, ze zien er lekker zomers uit en er waren verschillende geuren, maar wij kozen voor de pineapple geur!

Prijs: € 1,79 & € 1,99


De Action is ook de perfecte plaats om kuisspullen te vinden. Ik koop er vaak van dit soort vochtige doekjes, hiermee kan ik even snel iets schoonmaken en ook rubberen handschoenen!

Prijs: € 0,72 & € 0,46


Dit jaar wil ik graag wat paasdecoratie neerzetten in huis en daarvoor nam ik deze led-lichtjes mee. Eigenlijk kunnen ze perfect het hele jaar door denk ik, maar ik vond het wel leuk dat de lichtjes in de vorm van bloemen zijn. En dan heb ik nog dit leuke potje meegenomen! Ik vind het er superschattig uitzien. Basically is het gewoon een mason jar met wat stro en gekleurde eitjes erin en het deksel heeft een leuke paashaas erop. Hierin had je nog verschillende kleuren, maar blauw is mijn lievelingskleur, dus daar ging ik dan ook voor ;).

Prijs: € 1,99 & € 0,99


Ik ben helemaal into bullet journals (hier schrijf ik later nog een artikel over ^^) en hiervoor wilde ik graag gekleurde fineliners. Je krijgt hierbij 12 verschillende kleurtjes. Het zijn eigenlijk zowat de basic kleurtjes, wat best goed is! ^^

Prijs: € 1,49


Ik hou van sheetmaskers! Ze zijn lekker makkelijk en niet zo veel gedoe om het erna terug af te halen. Bij de Action hebben ze nu een heleboel verschillende, en ik kon eigenlijk niet zo goed kiezen daarom nam ik toch deze vier mee, haha.

Prijs: € 0,59


Over deze highlighter heb ik al veel goeds gehoord! Alhoewel dat ik denk dat het goeds vooral was over de roze variant, maar ik vond enkel deze in de kleur nude. Toch ben ik hier enorm blij mee met deze. Behalve dan dat hij toch erg poederig is, vind ik deze top!

Prijs: € 1,89


En het laatste wat ik meenam is dit mooie palette met leuke highlighter, contour en blushkleurtjes. Benieuwd naar dit palette? Hou mijn blog dan zeker in het oog, binnenkort komt hier nog een review over!

Prijs: € 1,98

Wat neem jij telkens mij van de Action?

Volg je me al?



2 comments:

  1. Leuke aankoopjes! Ik ben benieuwd naar de sheet maskers en de make-up. De ster met theelichtjes is ook superleuk, ik heb er één in hartjesvorm X

    ReplyDelete
  2. Leuke aankopen. Liefde voor de sheet masks!

    ReplyDelete