09 January 2017

Unboxing | Zbox December 2016!


Hey loves! Ik heb even getwijfeld of ik dit artikel wel zou posten omdat deze box veel later dan de andere boxen kwam. Maar hier is ie dan toch! Het thema was Dark vs Light, het is dus meer een Star Wars gerelateerde box! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



TALKING YODA PLUSH CLIP-ON

Deze vind ik al leuk, haha! Gewoon omdat hij praat, hij zegt dingen zoals 'Concentrate.. Feel the force.. Yeees..'. Ik kreeg deze cutie Yoda, maar je kon ook Darth Vader, R2-D2 of Chewbacca krijgen. Darth Vader leek me anders ook wel leuk!


THE FORCE AWAKENS SOKKEN

Sokken is iets wat sommige mensen niet zo graag ontvangen in dit soort boxen. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee, en zou het leuk vinden moesten ze niet altijd te groot voor me zijn! Maar ik kan ze natuurlijk altijd wel aan m'n vriend geven.


MESSENGER BAG

Hier kan ik zelf echt niets mee doen, haha :). Maar ik vind hem er wel leuk uitzien en hij is volgens mij best handig, je kan hem vastmaken met twee clips aan de voorkant, en hij heeft nog een rits aan de binnenkant ook.


LEGO SMALL SCENES FROM A BIG GALAXY * VESA LEHTIMĂ„KI

Dit is misschien wel mijn meest favoriete item van deze box! Een boek vol met prachtige foto's van Star Wars lego-mannetjes.


T-SHIRT

& Tot slot, ofcourse het t-shirt van deze maand
 
Ben jij een Star Wars fan?

Volg je me al?

1 comment:

  1. Wat leuk! Dat sleutelhangertje vind ik echt schattig hihi!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete