23 January 2017

Unboxing ◉ Style Tone Box *Goal Digger*!


Hey loves! Weekend is over again! Ik keek best hard uit naar het voorbije weekend, haha. Ik was zo moe vorige week, ik sliep niet zo goed en om 6u op staan kan dan wat lastig worden haha. Maar dit weekend heb ik lekker lang kunnen uitslapen en kon ik wat slaap inhalen ;). & Today it's unboxing time! Jaha, ik kreeg mijn eerste Style Tone box van 2017 deze week in de bus en dus toon ik jullie zoals gewoonlijk wat er allemaal in zat. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



Deze maand is het de verjaardag van Style Tone en dat vieren ze met het thema 'Goal Digger'. Yay, You go Style Tone, Happy b-day 🎂! Ik vond het al een beetje raar eerst toen ik deze drie kaartjes uit de box haalde. Maar nu weten we dus waarom en ik vind ze er best leuk en origineel uitzien!


BELLAPIERRE COSMETICS FAN BRUSH

Ik vind het wel eens leuk om make-up brushes te mogen krijgen in dit soort beautyboxen. Zeker als het eentje is dat ik voordien nog niet echt gebruik van maakte! & Deze beauty is een fan brush. Ik vind deze er altijd zo leuk uitzien, haha - weirdo? Hij is gemaakt om highlighter of setting poeder aan te brengen, maar je zou hem eventueel ook kunnen gebruiken om je blush of bronzer mee aan te brengen of zelfs om te contouren! Ik vind hem er alvast erg leuk uitzien met de overgangen van de kleuren. De aanzet van de haartjes voelen wat harder en steviger, maar de haartjes aan de bovenkant voelen super zacht aan!

Adviesverkoopprijs: € 20,00


EMITÉ LONG LASH WATERPROOF MASCARA

I love mascara's! Ik hou wanneer ze die 'fake-lashes' effect geven! Maar deze van Emité zou perfect zijn voor diegenen onder ons met korte of dunne wimpers. Hij zou een mooi lengte geven en je wimpers een diep zwarte kleur geven. Ik heb best goede wimpers, dus ik ben erg benieuwd wat hij bij mij zal doen! Wat ik wel iets minder vind aan deze mascara is de verpakking. Dat hij zwart van kleur is, vind ik best ok en mooi. Maar, je zou het misschien niet zeggen, maar er staat ook tekst erop! Doordat deze ook in een zwarte kleur erop werd gezet, gaat dit een beetje weg en word het enorm moeilijk om zelfs nog maar het merk te kunnen lezen.

Adviesverkoopprijs: € 22,00


EVELYN IONA NATURAL & ORGANIC LIP GLOSS

Het verhaal achter dit beauty-merk is gewoon prachtig! Een jaar voor Evelyn Iona tot stand kwam, leefde Brandi (de founder) in een shelter. Nu werkt ze samen met de grootste vrouwenorganisatie in Noord-Amerika en gaat 1$ per verkocht product hier naartoe. De lip gloss zelf heeft zo'n prachtige kleur, ik ben er superblij mee! Hij heeft een mooi rozig nudetintje, met wat subtiele shimmers erin. & Hij voelt erg prettig aan op de lippen, helemaal niet plakkerig!

Adviesverkoopprijs:  € 20,00


FIGS&ROUGE HYDRA-ACTIV FLAWLESS EFFECTS ACTIV LUMIOUX SERUM

Hier ben ik erg blij mee! In het verleden kreeg ik al een aantal producten van Figs&Rouge en deze werkten al erg fijn voor mijn huid! Dit AM to PM serum zou je huid een langdurige hydratatie bieden. Hij zou ook een mooi glow geven doorheen de dag en hij gaat je huid helpen stevig te blijven en wat op te lichten.

Adviesverkoopprijs: € 38,00


SERAPHINE BOTANICALS GUAVA BUTTER

Ik denk dat dit het product is dat zowat uit de box springt, en dat alleen al om het leuke en schattige doosje waarin het komt! Maar dit is eigenlijk een creamy lip & cheek stain. Hij heeft zijn naam 'Guava butter' gekregen door de kleur, de lekkere, zoete en fruitige geur en de boterige textuur. De kleur is voor mij al super, ik hou wel van dit soort tinten dat wat naar het oranje toe neigen én hij heeft een semi-matte finish. Ik dacht eerst dat hij wat onhandig zou zijn om zo aan te brengen als lipstick, maar dat valt eigenlijk heel goed mee. Op de foto hierboven kan je hem in zijn full color zijn en ernaast heb ik hem wat uitgeblend. Ook dit was erg makkelijk te doen!

Adviesverkoopprijs: € 21,00

De Style Tone box is verkrijgbaar via http://www.styletone.com/ voor € 15,00 per maand.

Wat is jouw favoriete item deze maand?

Volg je me al?


2 comments:

  1. In deze box zitten toch wat leuke producten. Ik gebruik vaak een fan brush en deze ziet er toch goed uit

    ReplyDelete
  2. Leuke inhoud! Die highlighter kwast ziet er echt heel fijn uit!

    ReplyDelete