13 January 2017

Review ► Wat Maakt Je Mooi Xmas Muffin!


Hey loves! Wat ben ik blij dat het weekend is met al die sneeuw! Begrijp me niet verkeerd, ik hou van sneeuw, maar niet als ik er met de auto door moet, haha. Vandaag neem ik jullie mee in bad met een Xmas muffin van Wat Maakt Je Mooi. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..



Deze Xmas Muffin was één van de leuke producten dat ik kreeg in mijn I ❤ Myself Christmas box van Mireille Huidverzorging. & Laat ik al beginnen met te zeggen dat ik hou van dit soort *cuteness* badproducten. Deze roze bruisbal ziet er net als een cupcake uit en heeft nog een leuk gingerbread mannetje op de 'frosting' top  zitten. Hou je van zoete geuren? Dan is deze zeker iets voor jou want hij ruikt erg zoeterig en naar snoep. Heerlijk!


& Dit doet hij in je bad! Het water krijgt een fel roze kleur, wat niet als een verrassing komt natuurlijk! En voor een bruisbal te zijn geeft hij toch aardig wat bubbels. De zoete geur waarover ik zonet sprak, is goed aanwezig, maar niet zo dat het wat té overheersend word. Het is de eerste keer dat ik een bruisbal van Wat Maakt Je Mooi uitprobeer. But for me it's a winner!

Wat is jouw favoriete bruisbal?

Volg je me al?



2 comments:

  1. Oh die klinkt wel goed seg. Ik heb graag zoete geuren. De cupcake ziet er om op te eten uit hahaha

    ReplyDelete
  2. Lijkt me heerlijk! En wat is dat poppetje cute! Ik heb daar echt een zwak voor hahaha.

    xoxo
    Dascha

    ReplyDelete