07 January 2017

Opgebruikte producten ▸ December 2016!


Hey loves! & Let there be snow! Jaha, eindelijk is er wat sneeuw gevallen deze winter. Ik hou echt van de winter en sneeuw, maar niet van rijden erin. Dus ik ben al blij dat dit in het weekend gebeurde ^^. Vandaag toon ik jullie de producten dat ik tijdens december opmaakte! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder ..


CIEN SHOWER GELS

Ik ga graag langs bij de Lidl en kijk vaak of er geen nieuwe shower gels te vinden zijn. Ook al heb ik er nog best wat in mijn shower gel stash liggen, haha. Tijdens december maakte ik er twee op. De eerste is de Sunshine shower gel, wat een zachte, bloemige geur heeft. Echt superlekker! En de tweede is de Bergamot & Cedarwood shower gel. Deze heeft een wat sterkere en unieke geur. Ook deze vond ik best lekker, maar ik moest wat aan de geur wennen in het begin.


BODY BENEFITS NAIL POLISH REMOVER

Nagellak remover is iets waar ik niet al te picky over ben. Vaak koop ik er gewoon eentje bij de Action, zoals deze dus. Hij komt in een 250ml fles, dus daar kan je best lang mee doen! En wat vooral belangrijk is, hij haalt je nagellak er erg goed af.

GARNIER FRUCTIS REPAIR & SHINE RESTORING SHAMPOO

Als het op shampoos aankomt, wissel ik graag iedere keer! De voorbije weken ben ik deze van Garnier gaan gebruiken. En goh, wat ruiken hun shampoos toch altijd heerlijk! Dit is wat de shampoo beloofde: 'Intensly nourishes and replenishes - soft, silky and shiny hair'. En voor mij deed hij dit ook!


COLGATE MAX WHITE WITH WHITENING STRIPS

Tijdens december maakte ik ook mijn tandpasta van Colgate op. Hierin ben ik ook niet zo'n picky persoon. Meestal als ik in de winkel ben, zoek ik eentje uit dat me op dat moment fijn lijkt, haha. Wel heb ik graag eentje met een lekkere, verfrissende muntsmaak!


THE BODY SHOP 'FUJI GREEN TEA' BODY BUTTER

De Fuji Green Tea is één van mijn favoriete geurlijnen van The Body Shop! Ik heb dan ook al een aantal van deze body butters opgemaakt. Want, de body butters zelf zijn ook amazing! Dat moet ik jullie al niet meer vertellen denk ik ;).

LEKKER IN EEN POTJE STRAWBERRY&LEMON LIP SCRUB

Om heel eerlijk te zijn, gebruik ik niet zo vaak een lip scrub. Maar toen ik deze in mijn Style Tone box kreeg, moest ik hem wel eens proberen! & Ik vond hem super, hij maakt je lippen lekker zacht en heeft zo'n yummy zoete & frisse smaak dankzij de aardbei en citroen erin.


Tot slot nog twee kaarsen! De eerste is er eentje uit de Action en is de Marvelous Marble Home Candle met de geur vanilla. Hij ziet er onwijs leuk uit, en daarom kocht ik hem in eerste instantie ook! Het marble effect gecombineerd met het rosé gouden detail vind ik er erg mooi uitzien. De vanille geur is ook erg lekker, maar heel erg subtiel, ik ruik het bijna niet. & Deze kaars is ook enorm snel op! De tweede kaars is er eentje dat ik bij het Kruidvat kocht en het is de Spaas White Cake Vanilla kaars. Deze is gemaakt van een stevig glas en ziet er ook best leuk uit. Deze heeft ook een meer subtiele, vanille geur, maar toch wat sterker dan die van de Action. Ook blijft deze veel langer branden (hij is dan ook wel wat groter).

Wat maakte jij allemaal op tijdens december?

Volg je me al?



5 comments:

  1. Leuk om te zien! De Cien Sunshine shower gel, Colgate tandpasta en SPAAS geurkaars heb ik ook opgemaakt. De body butter van TBS lijkt me heerlijk. Ik baal er zo van dat ik geen filiaal meer in de buurt heb X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dat is wel jammer van TBS! & Ook dat ze geen (of nog geen?) webshop hebben voor België :(! x

      Delete
  2. Ik heb nog nooit een showergel van Cien gebruikt maar het maakt me nu wel benieuwt.

    ReplyDelete
  3. Oh, wat een mooie producten! Die kaarsen lijken mij super!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete
  4. Die showergels van Cien zou ik ook wel eens willen proberen alleen hebben we geen Lidl in de buurt, maar binnenkort opent er wel eentje.

    ReplyDelete