02 January 2017

★ Goodbye 2016.


Hey loves! Allereest een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal! 2016 is naar mijn mening nog sneller voorbijgevlogen dan andere jaren. Maar ik ben volledig klaar voor alles wat 2017 te bieden heeft! Vandaag kijk ik nog even terug naar 2016 en toon ik jullie nog eens de top 6 gelezen artikels van Jamelle. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..





Dat de lipsticks van Cien keer op keer mijn favorieten halen, is al geen geheim meer! Maar ik merk ook dat artikels van dit merk ook vaak het meeste gelezen worden. Het zijn dan ook super lipsticks en lekker budget proof!


#05 MAYBELLINE VIVID MATTE LIQUID LIP COLORS


Maybelline staat ook erg hoog op mijn favorieten lijstje als het op make-up merken aankomt. & Zo ook deze vivid matte liquid lip colors! Ze zijn makkelijk aan te brengen en geven een prachtige, egale en vooral dekkende kleur. Zeker een aanrader!



#04 DE PRACHTIGE LIPGLOSSJES VAN CIEN!

Lipgloss was altijd iets waar ik niet zo veel van hield, maar daar hebben deze van Cien verandering in gebracht! Als ik vroeger aan lipgloss dacht, dan dacht ik vooral aan iets erg plakkerigs op je lippen en geen mooie, dekkende kleur. Maar dat is niet zo het geval met deze van Cien, ze voelen enorm prettig aan op de lippen en helemaal niet plakkerig. Je hebt er natuurlijk ook wel van die lipglossjes in die meer shine en glitter geven dan kleur, maar er zitten er ook mooie, dekkende kleuren tussen.


#03 DE NIEUWE LENTEKLEUREN VAN CIEN!

Af en toe mag ik de volledige collectie van Cien ontvangen om deze te testen voor jullie. Dat vind ik natuurlijk super en ben hier ook enorm dankbaar voor! De collecties hebben keer op keer prachtige kleuren en voor slechts € 1,99 krijg je een product met een goede kwaliteit.


#02 ADAM LEVINE PARFUM BIJ DE ACTION!

Ik ben er niet helemaal zeker van of je ze nu nog kan vinden bij de Action, maar begin vorig jaar vond ik deze lekkere parfums van Adam Levine bij de Action. Ze hadden er eentje voor mannen en eentje voor vrouwen en ruiken gewoon super lekker fris!


#01 ESSENCE PURE NUDE HIGHLIGHTER

Mijn best gelezen artikel van 2016 was dit over de Pure Nude Highlighter van Essence. Hij heeft een prachtige, gouden pigmentatie en wanneer je hem aanbrengt, krijg je gewoon een mooie en natuurlijk glow. Budgettopper!

Hebben jullie oudjaar/nieuwjaar goed kunnen vieren?

Volg je me al?

No comments:

Post a Comment