30 January 2017

Januari 2017 Favorieten! ❤



Hey loves! Oh, wat ben ik blij dat het maandagavond is! Ik heb vorige nacht zo slecht geslapen, met als gevolg dat ik vandaag een walking zombie was. Of zo voelde het toch althans, haha. Ik ging bijna geen artikel posten vandaag, maar ik vecht me erdoor om jullie mijn favorieten van Januari te tonen! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder ..



NIVEA VOEDENDE DAGCRÈME

Let's start with some skincare! Tijdens Januari ben ik begonnen met deze dagcrème van Nivea te gebruiken, & I'm loving it! Ik gebruik de variant specifiek voor de droge of gevoelige huid. & Ik voel echt dat mijn huid deze zo absorbeert telkens ik hem aanbreng. Hij maakt mijn huid lekker zacht en je voelt meteen dat hij veel goeds doet!

ALESSANDRO HANDCRÈME

Ik hou van travelsize handcrèmes! Gewoon, ze hebben een handig formaat om mee te nemen. & Ik hou nog meer van ze als ze nog eens fijn werken. Dit is er nog eentje van de kerstcollectie, maar goh ik vind het best leuk om nog even in de kerstsfeer te blijven, haha. Verder trekt deze crème ook snel in de huid en voelt hij niet vettig aan. Love!


  EVELYN IONA NATURAL & ORGANIC LIP GLOSS

Deze lipgloss kon je ook al zien in mijn laatste Style Tone unboxing. Sinds mijn unboxing ben ik hem gewoon dagelijks gaan gebruiken. Hij heeft dan ook het perfecte alledaagse kleurtje voor me! Het is een my-lips-but-better kleurtje en geeft je daarbij ook mooie shiny lippen. Vroeger droeg ik echt nooit lipgloss, ik heb een hekel aan van die plakkerige lippen, maar deze voelt helemaal niet zo aan. Hij voelt zelfs prettig aan en je krijgt het gevoel dat hij je lippen ook hydrateerd. Misschien een klein minpuntje voor sommige is dat deze niet zo lang blijft zitten.

BOURJOIS RADIANCE REVEAL CONCEALER

Ik had al veel goeds gehoord over deze concealer en was dan ook enorm benieuwd om hem zelf eens te proberen. En ja, je ziet het zelf, hij behoord tot mijn favorieten! Hij heeft een wat rozige tint, waardoor hij goed is voor donkere kringen onder de ogen! Ik zou hem eerder omschrijven als een goede medium coverage.


 MAYBELLINE THE ROCKET VOLUM' EXPRESS MASCARA

Dit is echt een oldtime favorite! Hij ziet er niet alleen leuk uit, maar hij werkt ook super goed! Hij geeft mijn wimpers een mooie lengte, zwarte kleur en separeert mijn wimpers ook goed. Je krijgt een beetje het 'fake-lashes-effect' maar dan erg natuurlijk.

 T.LECLERC POWDER BLUSH

Ben je op zoek naar een erg natuurlijke blush? Dan is deze zeker iets voor jou! Dit is de kleur 11 pêche veloutée en is een erg zacht peachy kleurtje.


❤ ESSIE ' ISLAND HOPPING' NAGELLAK

Ik hou van de nagellak van Essie en tijdens januari ben ik vooral deze kleur gaan gebruiken. Island hopping is een mooie dusty mauve kleur. Zoals gewoonlijk brengt de nagellak van Essie erg makkelijk aan dankzij het bredere kwastje en blijft hij ook lang mooi zitten.

 ESSENCE MULTI SPARKLING TOPCOAT

08 Night in Vegas is zo'n leuke topcoat! Hij heeft een beetje een holografisch effect en ik gebruikte hem graag in combinatie met het lakje van Essie.

 BELLAPIERRE 'SPECTRA' GLITTER

Deze holografische glitters van Bella Pierre zijn normaal voor je ogen bestemd. Ik gebruikte hem op mijn nagels en zo geven ze een leuke sparkly accent-nagel.

Wat waren jouw favorieten?

Volg je me al?



1 comment: