04 January 2017

Favorieten ❤ December 2016!


Hey loves! Ik hoop dat jullie al een fijne eerste week van 2017 hebben! Voor een aantal komende artikelen kijk ik toch nog even terug naar 2016. En daarmee toon ik jullie vandaag mijn favorieten tijdens december 2016! Benieuwd? Let's take a look..



Mixa Bodybalsem met "Pleistereffect"

Jullie hebben het misschien wel al gemerkt hier op Jamelle dat ik best te vinden ben voor de producten van Mixa. Zo zijn ze bijvoorbeeld heerlijk voor de droge en gevoelige huidjes onder ons. Check! Deze bodybalsem is een lekkere dikke crème die heerlijk hydraterend aanvoelt op de huid. Ik vind het fijn om me 's avonds voor het slapen gaan helemaal in te smeren met deze.


City Color Highlight Trio

Dit prachtige highlight trio van City Color mocht ik in de Style Tone box van december ontvangen. Tijdens december ben ik ze wel als iets helemaal anders dan een highlighter gaan gebruiken, namelijk als oogschaduw. En dan vooral het kleurtje helemaal rechts. Als highlighter vind ik ze dan misschien een beetje too much out there, maar als oogschaduw werken ze perfect voor me! Ze hebben dan ook zo'n prachtige shimmer pigmentatie. Het kleurtje rechts, dat ik tot nu toe dagelijks aanbracht, heeft een prachtige rose golden tintje.


Essence "Come to Town" Nagellak

Dit lakje van Essence is er eentje uit een kerstcollectie, ik geloof die van 2015. Deze kleur heeft, raar maar waar, geen naam. Althans er staat toch niets op het flesje. Maar het is gewoon een erg prachtige paarse tint. Staat erg mooi en chic!

Barry M Textured Nail Effect Nail Paint

Af en toe mag het al eens wat meer sparkly sparkly zijn en daarvoor vond ik de kleur 339 Duchess van Barry M perfect! Doordat het een textured nagellak is, voelt hij wat 'ruw' aan. Ruw is niet echt de juiste verwoording, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Oh wat is ie zo mooi!


Pupa Lipstick

Sinds ik deze lipstick van Pupa in mijn I love Christmas box van Mireille Huidverzorging kreeg, gebruik ik hem dagelijks! Dit is de kleur N345 en is een mooi nudetintje met een wat bruinige, warme toon.


English Tea Shop Organic Rooibos Candy Cane Thee

Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn om een non-beauty item tussen mijn favorieten te tonen. En deze thee is ook een enorme favoriet van me geworden! & Dat zeg ik als non-thee drinker eigenlijk, haha. Hij smaakt naar rooibos en pepermunt met een vleugje vanille en aardbei.

Wat waren jouw favorieten tijdens december?

Volg je me al?







2 comments:

  1. Mooie favorieten. Dat highlighter trio ziet er mooi uit.

    ReplyDelete
  2. Mooie producten! Ik heb dat Essence lakje ook nog liggen haha, is inderdaad van 2015.

    ReplyDelete