11 January 2017

December 2016 at a glance ✌ Instapics!



Hey loves! Kan je geloven dat we bijna in het midden van de eerste maand van 2017 zitten? Wat gaat het allemaal toch weer snel :). Vandaag kijk ik samen met jullie nog even terug naar december, it's throwback-time! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Telkens december in zicht komt, kan ik niet wachten om de kerstboom weer te zetten en leuke decoratie neer te zetten. Iets wat ik minder leuk vind: de kerstlichtjes uit de knoop halen. Ik snap niet hoe dit kan, ieder jaar let ik erop dat ik ze goed opberg, zodat ze niet in de knoop geraken. Maar jah, het maakt nooit uit, haha ;).
Mijn favorieten voor november waren er een heleboel! Het artikel kan je hier terug lezen.
Ook maakte ik tijdens november heel wat producten leeg, zoals iedere maand kon je hier ook iets over lezen op Jamelle.
Dit bloedsinaasappel en kamille 'Herbal Bath' van Cien kocht ik bij de Lidl. Hij heeft een megalekkere citrusgeur en geeft ook bubbels! Heerlijk!
Blogmas was dit jaar een grote #Fail voor me. Zowat de eerste helft van december was ik erg ziek, waardoor ik de moed niet vond om veel te posten. Wat jammer is, want ik keer er zo hard naar uit! :( Hierdoor zat ik ook meteen bijna een week achter! Gelukkig zijn artikels zoals tags makkelijk en snel te schrijven en tijdens blogmas kon een Christmas tag natuurlijk niet ontbreken.
Ik ben normaal geen thee drinker, maar deze van The English Tea Shop is een zware favoriet van me geworden! Alsook deze schattige mega-tas ^^.


Mijn kerstkleuren waren wit en zilver & I loved it!
Ieder jaar post ik een artikel over mijn kerstdecoratie. Superleuk ook om later terug te kijken naar vroeger jaren, haha. Mijn woonkamer dit jaar: lots of fairy lights & lots of candles! & Natuurlijk veel decoratie ook ;).
De kerstcollectie dit jaar van Essence was The Little X-Mas Factory. Ik nam er enkel deze twee nagelakjes van mee en ik hou van deze kleuren! Jammer dat de lakjes van Essence niet altijd lang mooi blijven bij me.
Hoe kon het ook anders dan dat het thema voor de Style Tone box 'Sparkles & Champagne' was? De producten pasten gewoon perfect bij die tijd van het jaar!
Dit doosje gooi ik nooit weg denk ik, toen ik het zag was ik er meteen verliefd op, haha. & Natuurlijk is de chocolade van Godiva ook superlekker!
More lights!

Volg je me al?



No comments:

Post a Comment