16 December 2016

Unboxing Style Tone December 🎄 Blogmas #16!


Hey loves! Het is alweer weekend en dat betekend dat het binnen 8 dagen al kerstavond is! Deze maand is weer voorbijgevlogen! Nee, eigenlijk heel 2016 is voorbijgevlogen!  Vandaag heb ik mijn maandelijkse unboxing van de Style Tone box voor jullie. Deze maand is de box helemaal in thema van Sparkles & champagne, erg toepasselijk voor de komende feestdagen dus! & Er zitten ook heel wat sparkles tussen, wat het ook wat moeilijker maakte om het goed op foto te krijgen natuurlijk! Benieuwd naar de make-upjes deze maand? Kijk dan snel met me verder..



Lookx lipstick

Een mooie lipstick mag natuurlijk niet ontbreken bij je feestmake-up! Ik krijg deze maand de kleur 99 Raspberry Pearl. Een mooie rode kleur, met wat sparkles erin. Maar deze zien er best subtiel uit op de lippen. Ik vind het gewoon een prachtig kleurtje! Een rode kleur, maar toch ziet hij er nog heel natuurlijk uit op de lippen. Love it!

Adviesverkoopprijs: € 15,75


Oval Brush Size S for eyeshadow

Dit soort kwastjes heb je waarschijnlijk wel al ergens zien voorbijkomen! Ik vond ze er altijd speciaal uitzien, en misschien een beetje raar om er echt je make-up mee aan te brengen? Tegelijk intrigeerden ze me ook, maar toch had ik niet zo de behoefte om ze meteen aan te schaffen. Stiekem hoopte ik misschien om er ooit eentje in de Style Tone box te krijgen, haha. Maar ze zien er toch erg luxe uit vind ik! Misschien is dit zo omdat ze er anders uitzien dan andere make-up kwasten. De borsteltjes zijn synthetisch, maar voelen super zacht aan. Dit is de S maat, geschikt om oogschaduw mee aan te brengen, maar je zou er ook je concealer mee kunnen aanbrengen. Ik ben er erg benieuwd naar!

Adviesverkoopprijs: € 9,95


Beauty Made Easy Lip Balm set "Happy Holidays"

Deze lip balm set vond ik er meteen super uitzien! Hoe leuk ziet het doosje waarin ze komen er wel niet uit? Op de zilveren verpakking zie je twee kerstballen 'cut-outs' waardoor je de kleuren van de lip balms kan zien. Awesome! Ook de lipbalms zelf zien er erg leuk uit en niet zoals een standaard lippenbalsem. De roze variant ruikt wat naar aardbeien/bubblegum, een erg zoete en fruitige geur dus. De oranje ruikt dan naar heerlijke vanille! Ze brengen ook erg makkelijk aan en voelen erg romig aan op de lippen.

Adviesverkoopprijs: € 8,90


Bellapiere Cosmetics Cosmetic Glitter

Het volgende item is really sparkly, hence de moeilijkheid om het goed op foto te krijgen, haha. But I think you get the picture. Hoe cool zien deze holografische glitters er wel niet uit? Tijdens de feestdagen mag het al wat meer all glitz & glam zijn vind ik en ik denk dat deze hiervoor perfect kunnen gebruikt worden! Het potje zelf heeft kleine gaatjes, waardoor de glitters niet all over the place zullen komen.

Adviesverkoopprijs: € 12,99


City Color Highlight Trio

& Dan zijn we weer aan het laatste item van deze maand toegekomen! Opnieuw is het een very sparkly one! Een trio van highlighters in warme bruine & goude tinten. Ze hebben een super mooie pigmentatie, maar dit betekend oppassen bij het aanbrengen dus! Gelukkig zijn ze ook subtieler aan te brengen, dan op de swatches dat ik hierboven toon. Maar ik denk dat deze kleurtjes ook best mooi kunnen zijn als oogschaduw!

Adviesverkoopprijs: € 5,49

De Style Tone box is verkrijgbaar via http://www.styletone.com/ voor € 15,00 per maand.

Ga jij all out met je make-up look voor de feestdagen of houdt je het bij een natuurlijke look?

Volg je me al?



2 comments:

  1. Wat een prachtige producten! Ziet er goed uit!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete
  2. Er zitten mooie producten in. Het highlighter trio ziet er wat fel uit, maar als oogschaduw zou ik ze zeker gebruiken.

    ReplyDelete