07 December 2016

Throwback to November 2016 ❅ Blogmas #03!


Hey loves! Voor mij is het mijn laatste dagje thuis uitzieken, dat doe ik door jullie mijn Throwback naar november te tonen en terwijl kijk ik naar Chalet Girl! Ik besef me net dat we weer toe zijn aan de voorlaatste throwback van 2016! Wat gaat het snel hé? Voor je het weet is Kerst er al en beginnen we bijna aan het volgende jaar! Benieuwd naar mijn foto's voor november? Kijk dan snel met me verder..


#01 🎄 In november ben ik de nieuwe herfstkleurtjes van Cien gaan uitproberen. Een aantal van de nagellakjes hebben mijn hart gestolen!

#02 🎄 Het lijkt erop dat ik de laatste maanden telkens een heleboel opgebruikte producten bij elkaar verzamel. Whoop!

#03 🎄 Aan favorieten was oktober niet zo'n goede maand... Wat waarschijnlijk betekend dat ik vaker dezelfde producten blijf gebruiken! Maar gelukkig had ik voor november toch wat meer favorieten ;).


#04 🎄 Met m'n beste vriend ging ik naar het concert van Panic At The Disco! in de AB. Wat een superconcert was dit! Zo'n stem ^^.

#05 🎄 Tijd om de volgende producten van Cien te tonen: de lipglossjes!

#06 🎄 Met het koudere weer vind ik het weer fijner om lekker in bad te relaxen. Ik gebruikte deze keer een bruisbal van Treets. Erg fijn!


#07 🎄 De unboxing van Style Tone! De foto doet me eraan denken dat ik het bubble maskertje nog moet uitproberen en hierover iets zou schrijven op Jamelle!

#08 🎄 De laatste producten dat ik review op Jamelle van Cien zijn de lip butters. & Omg, I love them!

#09 🎄 Tot slot nog de unboxing van deze maands Zbox. Best wel leuke items, hoewel ik toch wat meer had verwacht. #AmIBeingTooSpoiled?

Wat is jouw favoriete herrinering aan november?

Volg je me al?



No comments:

Post a Comment