14 December 2016

Stocking Fillers voor hem & haar 🎄 Blogmas #14!


Hey loves! Voor de opmerkzame personen onder ons, inderdaad ik spring van dag 8 meteen naar 14! Ik wilde erg graag de 'verloren dagen' doordat ik ziek was, inhalen. Maar let's face it, ik denk niet dat het me gaat lukken.. Vandaag heb ik nog een leuke gift guide, namelijk die van de stocking fillers! Mijn vriend en ik hebben ook kerstsokken hangen waarin we ieder jaar kleine cadeautjes voor elkaar in stoppen. Benieuwd naar deze gift guide? Kijk dan snel met me verder..


Je kan snoep, chocolade, zoveel lekere dingen gebruike als stocking filler, maar ik vind het ook altijd super om kleine cadeautjes te geven! Dit zijn mijn picks voor haar:

1 🎁 Gezelschapsspel in blik - Action, € 2,95
2 🎁 3-pak geurkaarsen - Hema, € 6,50
3 🎁 Draadloze speaker - H&M, € 19,99
4 🎁 Toilettas - Hema, €3,25
5 🎁 Mug cake to go - Action, € 0,88
6 🎁 Sleutelhanger met pompom - Action, € 0,99



Voor mannen vind ik het altijd iets moeilijker om leuke dingetjes bij elkaar te zoeken, maar ieder jaar lukt het me toch, haha ;). Dit zijn een paar van mijn picks dit jaar:

1 🎁 Smartphone houder auto - Action, € 1,95
2 🎁 Muts - H&M, € 4,99
3 🎁 Prullenbasketbal spel - Hema,  € 8,00
4 🎁 Battery powerbank - America Today,  € 14,99

Heb jij ook een stocking hangen? ^^

Volg je me al?



1 comment:

  1. Schattige en handige cadeautjes! Die muts vind ik leuk :D

    ReplyDelete