06 December 2016

Opgebruikt November πŸŽ… Blogmas #02!


Hey loves! Ik begin me elke dag wat beter te voelen, finally! Zoals elke maand toon ik jullie vandaag alle producten dat ik de maand voordien opmaakte. Het zijn er weer heel wat voor november! Benieuwd wat ik van ze vond? Kijk dan snel verder..


πŸŽ„ Mildeen Green Apple & Ginger Bad- en Douchegel

Mildeen is een merk van de Aldi. Qua vormgeving doet deze douchegel me wat denken aan die van Cien. Wat me alseerste aansprak aan deze was de geur, zo'n unieke geur heeft-ie! Voor de rest is het een gewone douchegel, niets speciaals maar gewoon goed.

πŸŽ„ Palmolive Fresh Volume Shampoo

Deze shampoo van Palmolive kon je al eerder zien voorbijkomen in mijn favorieten. Ik vind het zo jammer dat hij al op is! Hij ruikt echt hemels en reinigt het haar perfect.


πŸŽ„ Mixa Anti-Uitdroging Hydraterende DagcrΓ¨me

Ik heb het al eerder gezegd, en blijf het zeggen: Mixa heeft superfijne producten voor als je een droge en gevoelige huid hebt. De crΓ¨me voelt fijn aan bij het aanbrengen en je merkt meteen dat hij goed in de huid trekt. Bovendien houdt hij mijn droge plekjes onder controle tijdens de dag en dat is voor mij een heel belangrijk punt!

πŸŽ„ Mixa Anti-Roodheid Hydraterende DagcrΓ¨me

Ik maakte ook deze dagcrΓ¨me op. Het is een kalmerende cold cream en bevat Arnica bloem. Ook deze werkt erg goed voor mijn huid. 


 πŸŽ„ Mixa Oog-makeup Remover

Een goede oog-makeup remover vinden voor me, is altijd een hele struggle. Ik heb erg gevoelige ogen, waardoor ik de meeste niet verdraag. Bij sommige is het zo erg dat het voelt alsof er zand in m'n ogen zit en ik ze gewoon niet kan openhouden. Dit had ik echter niet met deze van Mixa #Joy! Γ‰n hij neemt je oog make-up perfect weg.

πŸŽ„ Essence Stay All Day Long-lasting Concealer

Deze concealer van Essence kon je al een aantal keer voorbij zien komen in mijn opgebruikte producten. Dat is dan ook omdat hij zo fijn werkt Γ©n nog eens budgetproof is. Hij geeft meer een medium coverage, maar je kan hem dan ook weer mooi opbouwen.


πŸŽ„ Thermaliv Bodyscrub

Als het op bodyscrub aankomt zijn frisse muntgeuren mijn favoriet. Daarnaast mag de scrub ook wat harder zijn van me. Hou jij hier helemaal niet van? Dan is deze van Thermaliv misschien wel iets voor jou. Hij heeft een meer subtielere geur en voelt ook milder aan.

πŸŽ„ Nivea Protect&Care Deodorant

Voor deodorants hou ik van Nivea! Als ik er eentje heb dat goed werkt, blijf ik er altijd bij voor een lange tijd. Ik vind ze zo goed dat ik zelfs niet naar andere merken omkijk!


πŸŽ„ Gucci Guilty Eau de Toilette

Het heeft lang geduurd, maar ik heb mijn Gucci Guilty eau de toilette opgemaakt. Deze draag ik het liefste tijdens de koude wintermaanden omdat hij een wat zwaardere geur heeft. Zwaar, maar toch sensueel en vrouwelijk!

πŸŽ„ Essence Like a Trip To New York Eau de Toilette

Waar de parfum van Gucci wat zwaarder was, is deze helemaal het tegenovergestelde! Hij is fris, luchtig en lekker!

Wat maakte jij allemaal tijdens november?

Volg je me al?




2 comments:

  1. Wat een heerlijke producten! Ik ben best wel fan van Palmolive!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete
  2. Je ziet er mij een mixa fan uit ! :-P Die eau de toilette vind ik echt niet goed :( hij is veel te zwaar voor me.

    ReplyDelete