11 December 2016

Mijn winter avondroutine πŸŽ„ Blogmas #06!


Hey loves! Nog maar 13 dagen en het is Kerstmis! Wat gaat het snel hΓ©? ^^ Hoe was jullie weekend? Ik ging heerlijk winkelen voor kerstcadeaus en voor de rest was het wat rustig. Ik ben nog steeds wat aan het uitzieken, heb nog steeds last van mijn sinussen en zit nog steeds met een hoest :(. Hopelijk gaat dit snel beteren, want ook al voel ik me al stukken beter, ik zit er al langer dan een week mee! Maar goed, vandaag toon ik jullie mijn winter avondroutine. Benieuwd? Lees dan snel met me verder..


☃ Mijn avond routine start met het reinigen van mijn gezicht. Na een lange dag te werken, vind ik het altijd zo fijn om al mijn make-up eraf te halen. Hiervoor gebruik ik de Nivea oogmake-up remover om mijn ogen mee te reinigen en de Nivea reinigingsmousse voor mijn hele gezicht (deze staat net niet op de foto, sorry =$). Nadien ga ik er nog eens over met het micellair water van Mixa om de laatste restjes make-up weg te halen.

☃ & Then it's time for the skincare! Als eerste breng ik het Recovery Serum van Figs & Rouge aan, hiervan heb je echt maar een heel klein beetje nodig. Ik merk als ik er teveel van aanbreng dat mijn gezicht wat plakkerig aanvoelt. Hierna breng ik de Hydro Gel Cream aan van Alvira, een nieuwe huidverzorgingsmerk dat je kan vinden bij de Action. Tot nu toe vind ik het echt een erg fijne crΓ¨me! Om mijn gezichtsverzorging af te sluiten breng ik nog het Honeydew & Chamomile Sleeping Mask aan van Freeman. Ik hou van dit maskertje! Voelt erg prettig aan!

☃ 's Avonds vind ik het ook altijd prettig om mijn huid nog eens extra te moisturizen, hiervoor gebruik ik de Bodybalsem met 'Pleistereffect' van Mixa. Een wat dikkere crΓ¨me, maar voelt zo hydraterend aan!


& Dan is het relaxing time! Dit doe ik met een kopje thee & mijn favoriete serie Arrow. Ik ben normaal niet zo'n thee drinker, maar ik ben helemaal obsessed met deze van het merk English Tea Shop. Het was eerlijk gezegd de naam dat me meteen aansprak om hem toch eens te proberen, Rooibos Candycane. Het is een zachte thee van rooibos en pepermunt met lichte toetsen van vanille en aardbei. Yummy!

Hoe ziet jouw avondroutine eruit?

Volg je me al?



No comments:

Post a Comment