15 December 2016

Essence *The Little X-mas Factory* Nagellak ❅ Blogmas #15


Hey loves! Ik vind het altijd leuk om elk jaar te zien hoe de kerstcollectie van Essence eruit ziet! Vorig weekend ging ik even langs bij het Kruidvat om deze leuke nagellakjes mee te nemen. Benieuwd naar wat ik ervan vind? Kijk dan snel met me verder ..


🎅 The Packaging

De nagellaken komen in een rechthoekig flesje waarop met witte letters de naam van de collectie te zien is. Ik vind ze er erg leuk uitzien! Al het het voor mij misschien toch wat meer in de kerstsfeer gemogen!

🎅 The Colors


Je hebt in totaal vier kleurtjes in de collectie. Ik koos voor 04 Meet me under the mistletoe, een prachtige donker groene kleur. Ik hou echt van dit soort groene tinten! De tweede kleur dat ik meenam is  01 I still believe in Santa Clause, een metallic gouden kleur. Het is een wat 'zachtere' gouden kleur, if you know what I mean ;). De twee andere kleurtjes dat je in de collectie kan vinden zijn: 02 Let's take an elfie, een witte tint & 03 Santa baby een roze kleur. Deze twee nam ik niet mee omdat ik ze niet zo mooi vond. Van de witte tint zag ik al op een aantal blogs swatches voorbij komen en ik vond het niet zo'n mooi effect hebben.. De roze kleur nam ik niet mee gewoon omdat deze kleur niet mijn ding is ;).


🎅 The brush

De nagellak heeft een redelijk standaard kwastje, niet te dun en niet te dik. Gewoon de perfecte breedte om je nagels makkelijk mee te lakken. Doordat hij niet te dik is, is het ook makkelijk om wat preciezer te werk te kunnen gaan.


🎅 My opinion

Ik vind deze twee kleuren gewoon prachtig! Op de swatches hierboven kan je ook die prachtigheid zien, haha ;). Normaal zou ik ze op mijn nagels tonen, maar omdat deze er momenteel niet uitzien, besloot ik jullie de swatches voor deze keer zo te tonen :$.
Zoals ik al eerder zei, kan je je nagels ook makkelijk lakken doordat het kwastje zowat de perfecte breedte heeft, je kan er ook preciezer mee te werk gaan. Wat ik wel een minpuntje vond, is hoe lang ze op je nagels blijven (voor alle duidelijkheid, ik heb ze wel op mijn nagels ook geprobeerd hoor ;)). Na 1 dag begonnen er al randjes los te komen, ookal had ik er een topcoat bovenop gedaan.

De Essence 'The Little X-mas Factory' is verkrijgbaar bij het Kruidvat en deze lakjes kosten € 1,99.

Wat is jouw favoriete kleur?

Volg je me al?



2 comments:

  1. Jammer van de houdbaarheid, maar Meet me under the mistletoe vind ik heel mooi! X

    ReplyDelete
  2. Zo jammer dat ze na 1 dag al begonnen te chippen. Vind de kleurtjes wel mooi

    ReplyDelete