12 December 2016

Christmas giftguide for her 🎁 Blogmas # 07!


Hey loves! Vandaag geef ik jullie nog wat inspiratie voor als je nog op zoek bent naar een leuk kerstcadeau! Benieuwd naar mijn picks? Kijk dan snel met me verder..


Dit jaar heb ik besloten om niet té veel beauty- en make-up gerelateerde geschenken te zoeken. Dit gezegd zijnde, zeg je waarschijnlijk meteen maar er staat iets van Lush & The Body Shop in? Ja inderdaad! Deze kon ik natuurlijk niet overslaan omdat je er zo'n leuke cadeaus kan vinden, waarmee vele vrouwen enorm blij zullen zijn. Ik althans toch ;).

1Fujifilm Instax Camera Mini 8 - Hema, € 75,00
212 Days of Christmas - Lush, € 71,95
3 Cactus met verlichting - Hema, € 17,00
4Pizzamachine - Casa, € 29,99
5Remington Hairstyler (CI97M1) - Mediamarkt, € 40,99
6Spiced Apple Tin of Delights - The Body Shop, € 35,00

Heb jij nog meer leuke cadeau ideetjes?

Volg je me al?



No comments:

Post a Comment