28 November 2016

Unboxing | Zbox 'Marvel VERSUS DC' November 2016!


Hey loves! De laatste dagen van november zijn weer ingegaan en dan is het weer tijd voor mijn favoriete maand van het jaar: December! Ik kijk al enorm uit om het hele huis weer om te toveren in een klein Christmas wonderland! Vorige week kreeg ik mijn Zbox van november binnen en vandaag unbox ik deze samen met jullie. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Het thema voor deze maand was VERSUS. De voorbije twee maanden kregen we goodies van Marvel Universum & DC Universum. Deze box is een waar gevecht tussen beiden. Ik hou van beiden, maar DC toch net iets meer..


T-SHIRT

Zoals elke maand zit er een t-shirt in de box en deze maand is-ie helemaal in thema van Dr. Strange! Ik vind het best een leuke t-shirt maar had toch liever het Versus thema erop gezien. Ik keek hier eerlijk gezegd enorm naar uit om te kijken wat ze er zouden mee doen! Om nu te zien dat enkel Marvel erin verwerkt werd, ja toch wel een beetje een bummer. Dit gezegd zijnde is het toch een leuk shirt.



THE OFFICIAL MOVIE NOVELIZATION SUICIDE SQUAD

Het volgende item is een boek van Suicide Squad. Love it! Het boek werd geschreven volgens de film en hier hou ik van. Vroeger vond ik het ook altijd al leuk om boeken te lezen dat verfilmd waren. Als ik dan het boek lees, zie ik de film opnieuw afspelen in m'n hoofd. Het boek is wel in het Engels geschreven, maar voor mij is dit nog eens een pluspunt. Ik kies er altijd voor om boeken in het Engels te lezen. Ik weet niet, leest makkelijker en fijner!



CARNAGE MUG

Tassen is iets wat je wel vaker in dit soort boxen terug kan vinden. Ik weet dat velen dit niet zo fijn vinden. Maar dit is nu mijn tweede dat ik via een box krijg, en ik ben nog niet op het punt gekomen dat het me tegensteekt! Zeker als je ziet hoe prachtig deze van Carnage eruit ziet. Het is ook een giga-grote tas!



DC BATMAN FIGURE

Het laatste item deze maand is dit actiefiguurtje van Batman! In de collectie kan je ook Wonder Woman, Superman & Catwoman krijgen. Maar ik denk dat iedereen deze maand Batman kreeg. En oooh hij ziet er zo leuk uit!

De Zbox is verkrijgbaar via http://www.zavvi.nl & naargelang het abonnement dat je neemt varieert de prijs per box tussen € 24,95 en € 19,95.

Wat vind jij het leukste? Marvel of DC?

Volg je me al?



1 comment: