14 November 2016

Review | Cien Lipgloss!


Hey loves! Het lange weekend is weer voorbijgevlogen, maar ik heb ervan genoten! Zaterdag ging ik met m'n mama even winkelen en zondag ging ik naar het Panic At The Disco! optreden in Brussel. Wat deden jullie voor leuks dit weekend?
Laatst schreek ik een artikel over de nieuwe lentekleurtjes van de Cien nagellakken en vandaag is het de beurt aan de lipgloss! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


The lipgloss & its applicator

De lipglossjes zien er vrij basic uit, maar dat vind ik niet erg - Love the gold letters! De applicator is volgens mij nog steeds hetzelfde als uit vorige collecties, maar op zich is dit net goed, want het is een goeie!

My thoughts on the lipgloss

Begin dit jaar schreef ik ook al een review over de lipgloss van Cien en toen was ik enorm enthousiast! Vroeger had ik het niet zo voor lipgloss, maar deze van Cien hadden mijn mening helemaal omgedraaid. En ja hoor, dat is nog steeds het geval! Je kan ze vrij subtiel aanbrengen, maar met een extra laagje krijg je dan weer een intensere kleur. Ook brengt hij gelijkmatig aan, wat het resultaat van deze lipgloss nog meer amazing maakt. Hij voelt wel een beetje plakkerig aan, maar niet zo dat het irriteerd. Doordat hij toch een beetje plakkerig is, blijft hij dan weer wat langer mooi zitten. Mijn probleem soms met lipgloss is dat ze te plakkerig zijn en helemaal niet aangenaam aanvoelen op de lippen. Deze heeft dit helemaal niet, voor mij voelt het net alsof je een goed hydraterende lippenbalsem op hebt.


van l-r: 41 Little Red Kisses - 42 Glossy Apricot - 43 Dolce Vino - 44 Stardust

The Colours

41 Little Red Kisses is een mooie felrode kleur met wat sparkles erin. Wat is een collectie nu zonder rode kleur? Rood is een kleur dat je het hele jaar door kan dragen!
42 Glossy Apricot is dan weer een babyroze kleurtje met ook wat sparkles erin, maar veel subtieler.
43 Dolce Vino is - hoe kan het ook anders - mijn favoriet van deze vier.
44 Stardust is waarschijnlijk mijn minst favoriet, hoewel deze best leuk kan staan voor tijdens de feestdagen! Het is een gouden metallic kleurtje met alot of sparkle.

De lipglossjes van Cien zijn verkrijgbaar bij de Lidl voor € 1,99

Wat is jullie favoriete kleur van deze vier?

Volg je me al?



2 comments:

  1. Great post! thanks for sharing!

    Edwige | http://www.hypnozglam.com

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige kleuren!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete