23 November 2016

Review | Cien Colour Lip Butter!


Hey loves! Zoals ik jullie gisteren al schreef, had ik vandaag een dagje verlof. En yes het deed eens deugd! Een keer een dagje langer kunnen slapen, boodschappen kunnen doen zonder alle drukte, etc. Ik toonde jullie de voorbije weken al een aantal producten van de Cien herfstcollectie. Maar ik bedacht me dat ik jullie mijn favoriete van de collectie nog niet heb getoond! Shame on me! Zodus, vandaag toon ik jullie de Colour Lip Butters. Benieuwd? Kijk dan snel even verder..


COLOUR LIP BUTTERS

Het is al langer geen geheim meer dat de lipproducten van Cien tot mijn favorieten behoren. Qua uitzicht zien ze er misschien niet zo speciaal uit, maar voor mij zien ze er perfect uit! Ik hou namelijk van zwart-gouden combinaties. Het dopsel van de lip butters is ook doorzichtig, waardoor de kleuren ervan goed zichtbaar zijn.

MY THOUGHTS

Niet alleen hou ik van de lipproducten van Cien, maar ik hou ook van zulke chubby potloden. Ze zijn erg makkelijk aan te brengen en voelen erg creamy aan. Dit maakt dat ze lekker prettig aanvoelen op de lippen. De collectie bestaat uit acht verschillende kleuren, ik denk dat er voor ieders wil wel een kleurtje te vinden is dus! Qua pigmentatie ben ik ook te spreken over de lip butters én ze brengen mooi gelijk aan.


Colours l-r: 12 Miss Pink - 13 Cosmopolitan - 14 Cappuccino Sparkles - 15 Nude Dress - 16 Iced Roses - 17 Miss Blueberry - 18 Dolce Vita - 19 Kiss Kiss

THE COLOURS

#12 Miss Pink: Een nude roze tintje met een mooi metallic glansje.
#13 Cosmopolitan: Een koraalrode kleur
#14 Cappuccino Sparkles: Heeft een wat bruin-gouden tint en sparkles!
#15 Nude Dress: Een prachtige nude bruine tint.
#16 Iced Roses: Een roze tint waarvan de naam perfect gekozen is, want ik vind het een wat ijzige roze kleur. Dit is waarschijnlijk mijn minst favoriete kleur van de acht.
#17 Miss Blueberry: Een my lips but better kleurtje met een glansje. Ik zei al eerder dat de lip butters mooi gelijk aanbrengen, maar dit kleurtje brengt wat minder gelijk aan. Toch vind ik het een mooie kleur!
#18 Dolce Vita: Een prachtige bessenrode kleur, perfect voor deze tijd van het jaar.
#19 Kiss Kiss: & Tot slot het kleurtje dat ik nu dagelijks aanheb! Wat dus zeker in mijn favorieten van november zal voorbij komen.

De Colour Lip Butters zijn verkrijgbaar in de Lidl filialen voor € 1,99.

Wat is jouw favoriete kleur?

Volg je me al?


5 comments:

  1. Lieve kleurtjes voor een mooi prijsje! Fijn dat ze zo creamy voelen :D

    ReplyDelete
  2. Mooie kleuren, ziet er goed uit. xx

    ReplyDelete
  3. Oh, dit wil ik wel proberen! Ziet er gaaf uit!

    Liefs,
    Dascha

    ReplyDelete
  4. Er zitten verschillende kleurtjes in die ik mooi vind. Zo jammer dat wij geen Lidl in de buurt hebben want voor die prijs kan je ze niet laten liggen :)

    ReplyDelete
  5. Hello ! I bought in France the colour number 25 called "subway jazz". Have a nice day girls !

    ReplyDelete