01 November 2016

Cien | Nagellak - Herfstcollectie!


Hey loves! Het is weer zo ver: De nieuwe herfstkleuren van Cien zijn weer te vinden bij Lidl! By now weten jullie wel al dat ik hou van de make-up collecties van Cien. Ik was dan ook super blij toen ik de nieuwe herfstkleuren mocht ontvangen. Vandaag toon ik jullie de nieuwe nagellakjes van de collectie. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


The bottles

De flesjes komen opnieuw in een ronde vorm met Cien in gouden letters erop. Aan de voorkant van het flesje zie je ook de naam van de kleur. Ik vind ze er leuk uitzien, niets speciaals, maar hey dat hoeft voor mij niet echt.

The nailpolish

Toen ik het pakketje kreeg, moest ik net nieuwe nagellak aanbrengen. Talk about perfect timing! Ik koos er toen voor om de kleur Lucky Red aan te brengen, de prachtige dieprode kleur van de collectie. Na zo'n goeie vier à vijf dagen zag je een aantal kleine hoekjes eraf, maar niet om te zeggen dat mijn nagellak er slecht uitzag. Ze blijven dus met andere woorden lang mooi zitten! De nagellak brengt ook makkelijk aan dankzij het bredere borsteltje en met twee laagjes heb je een prachtige, dekkende kleur (bij sommige zelfs bij één laag al). Wat voor mij ook belangrijk is, is de droogtijd. Ik heb graag nagellak dat snel opdroogt en waar ik dus niet lange tijd awkward rondloop en niets durf aanraken. Maar no worries want deze nagellak van Cien droogt ook snel op!


Left to right: Top & Base coat - Nude Perfection - Pearls Galore - Golden Glitter - Vintage Mauve - Verry Berry - Lucky Red - Dancing Queen


Nude Perfection: Een prachtige roze nudetine. Deze denkt best ok met twee laagjes, maar om een betere dekking te hebben, zou een derde laagje het beste zijn.

Vintage Mauve: Een donker oudroze kleurtje. Deze heb ik momenteel op mijn nagels en ik ben er enorme fan van. Op foto heeft de kleur meer neiging tot het roze, in het echt neigt hij meer naar het oudroze-paarsige. Prachtig!


Pearls Galore: Een rozige metallic nagellakje. Leuk dat er ditmaal twee metallic kleurtjes tussenzitten! De issue soms met dit soort finishes is dat ze niet mooi gelijk aanbrengen en dat je duidelijk lijnen ziet. Dit is niet zo met deze van Cien. Awesome!

Golden Glitter: En dan de gouden metallic variant. Ook een erg mooie kleur en wat warmer van toon dan de vorige. Ik breng dan wel niet zo vaak metallic nagellak aan op volledige nagels, maar gebruik dit soort nagellaken wel graag bij nailarts!


Verry Berry: Een donker berry-kleurtje. Voor mij is dit gewoon een perfect herfstkleurtje.

Lucky Red: Dit is de kleur dat ik meteen aanbracht toen ik het pakketje binnenkreeg. Ik ben echt een moeilijk persoon als het op rode nagellak aankomt, haha. Daarom was ik ook super enthousiast met deze, ik hou van deze dieprode kleur!

Dancing Queen: De naam alleen al van deze nagellak vind ik super. Dit is een paarse tint met kleine glittertjes erin.

De nagellaken van Cien zijn verkrijgbaar bij de Lidl voor € 1,99.

Wat is jouw favoriete herfstkleurtje?

Volg je me al?



4 comments:

  1. Er zitten mooie kleurtjes tussen. Vooral de donkere zijn wel mijn ding

    ReplyDelete
  2. Mooie kleuren! Ik houd daar echt van, van donker!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete
  3. Hele mooie kleurtjes zitten er tussen. Hou er van!

    ReplyDelete