17 October 2016

Shoplog | Kruidvat #03!



Hey loves! Hopelijk gaat alles goed met jullie en hebben jullie een fijn weekend achter de rug! Voor sommigen zal dit misschien wat raar klinken, maar ik ben zoo blij dat het wat kouder wordt. Een perfecte dag voor mij is blauwe lucht en koude temperaturen, I just love it! Zaterdag ging ik nog eens langs bij het Kruidvat en bracht ik een paar leuke dingetjes mee naar huis. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Spaas White Cake Vanilla Kaars

Op de kaarsen van Spaas was er nu 20% korting en ik hou van kaarsen dus ik kon het niet laten om er niet één mee naar huis te nemen. Ik koos voor de geur 'White Cake Vanilla', een erg lekkere en zoete geur. Hier hou ik wel van deze tijd van het jaar! :) Het is eigenlijk de eerste keer dat een kaars van dit merk koop, maar hij zou zo'n 60 branduren hebben. Ik ben benieuwd!

Prijs: € 3,99



Kruidvat Keelpastilles

Ik hou van deze muntjes en heb er meestal dan ook een doosje van in mijn handtas zitten. & Nu ik voel dat ik wat verkouden aan het worden ben, komen ze dubbel en dik van pas!

Prijs: € 0,99


Kruidvat intensieve handcrème

Ik zag deze handcrème liggen en vond het een goed idee om mee te nemen voor mijn vriend. Hij gebruikt vaak een handcrème en door zijn werk heeft hij vaak ook last van droge handen.

Prijs: € 1,99



Vaseline Lip Therapy Aloe Vera

Nog iets waar ik vooral last van heb wanneer ik verkouden ben of aan het worden ben zijn droge lippen. Hiervoor zijn deze lip therapy potjes van Vaseline een grote favoriet van me. Ze werken gewoon super en je lippen voelen er meteen beter door.

Prijs: € 1,99



Oral B 3D White Tandpasta

Onze tandpasta is bijna op dus nam ik alvast een nieuwe mee. M'n favoriet op dit moment is deze 3D White Brilliance van Oral B.

Prijs: € 3,79



The Master Perfumer N° 18 Cherry Bloom Parfum

Oh How I love these perfumes! Ik vind ze super handig om een geur te leren kennen en om mee te nemen in je handtas. Deze Cherry Bloom geur is lekker, fris en fruitig. Love it!

Prijs: € 3,99



Catrice Moon Rock 'Moonlight Berriage' Nagellak

Toen ik dit nagellakje zag staan, kon ik het niet laten om het mee te nemen. Ik hou wel van donker paarse nagellak en deze leek me wel leuk omdat hij glitters heeft. Ik heb hem nu op mijn nagels en vind hem gewoon prachtig! De finish ervan zit wat tussen een shiny en matte effect, wat ik met de glitters erbij erg mooi vind.

Prijs: € 2,99



Essence Midnight Masquerade Nail & Cuticle Tattoos

De laatste tijd hou ik enorm van nagelstickers & tattoos. Ze leuken een simpel kleurtje meteen op, en zien er fantastisch uit. Met Halloween in het vooruitzicht vond ik deze er super leuk uitzien!

Prijs: € 1,39


Wat staat op jouw 'to-buy' lijstje?

Volg je me al?



5 comments:

  1. Leuke aankoopjes! Laatst heb ik ook Spaas geurkaarsen gekocht, waaronder deze White Cake Vanilla. Het Catrice nagellakje ziet er mooi uit en ik ben ook wel benieuwd naar het parfum.

    ReplyDelete
  2. Goed dat je me eraan herinnert: ik ging naar Kruidvat om zo'n kaars te kopen voor in het kleinste kamertje!

    ReplyDelete
  3. Oh, wat een super leuke aankopen :-D Nice!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete
  4. Oeh die geurkaars lijkt mij echt super lekker! Misschien moet ik toch maar wat langzamer langs de kaarsen afdeling lopen!

    ReplyDelete