24 October 2016

Movietime #02 September 2016!


Hey loves! Een beetje aan de late kant misschien, want oktober is alweer bijna voorbij. Maar today it's movietime! In dit artikel vertel ik jullie welke films ik de voorbije maand zag en wat ik ervan vond. Opgepast, er kunnen spoilers tussen zitten! Benieuwd naar de films? Kijk dan snel met me verder..

Picture Credit ★

Star Trek Into Darkness

To be honest, dit was echt de eerste keer dat ik een Star Trek film keek. Het was niet zo'n filmreeks dat me vroeger enorm aansprak, maar hij was op tv en ik had besloten hem op te nemen. En goed dat ik dat deed, want ik vond het best een goede film! In deze 12de Star Trek film volgen we de bemanning van de Enterprise dat terug wordt geroepen naar de Aarde. Ze ontdekken dat een terreurbeweging binnen de Starfleet de vloet vernietigd heeft, en ja de film draait dan rond het zoeken naar diegene die hiervoor verantwoordelijk zijn.




Thor: The Dark World

Dit is dan weer een superheldenfilm, & I love me some superheroes! Thor gaat de strijd aan om de orde van de kosmos te herstellen, maar de Duistere Elven willen het hele universum onderdompelen met duisternis. Thor moet dus de strijd hiertegen aangaan! Een erg leuke film met een leuke verhaallijn.



Picture Credit 

The Maze Runner

The Maze Runner was zeker mijn favoriete film dat ik tijdens september zag! De film draait rond Thomas die wakker wordt in een lift, zonder te weten hoe hij daar kwam en wie hij eigenlijk is. Blijkt dat hij met 60 andere jongens van zijn leeftijd vast zit in een afgesloten wereld. Enige manier om hieruit te komen is door te ontsnappen langs het labyrint dat continue veranderd.

Wat is jouw favoriete film?


Volg je me al?



2 comments:

  1. Ik heb eigenlijk alleen de maze runner gezien van deze films. Ik vond dat echt een leuke film, helaas was de 2e een tegenvaller naar mijn mening

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb de tweede nog niet gezien! Jammer dat die wat tegenvalt, maar ik ga hem toch nog eens kijken denk ik ;)

      Delete