30 October 2016

Facts 2016! | A Day in my Life #01



Hey loves! Vandaag even weer iets anders. Vorig weekend ging ik met mijn bestie naar Facts en dit was voor mij de eerste keer! In dit artikel toon ik jullie een aantal sfeerbeelden, wat ik er kocht en vertel ik jullie ook hoe ik het vond. Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Facts, de Belgische Comic Con, is een conventie waar je alles van sci-fi, comics, anime en cosplay kan terugvinden. Het event duurt twee dagen en wij kozen ervoor om zondags er naartoe te gaan. Voor mij was het de eerste keer en het was een beetje overweldigend omdat je er echt zoveel kan zien! Enorm veel standjes waar je leuke dingen kan kopen, de prachtige kostuums waarin mensen zich verkleden. Mijn missie was vooral om een aantal Funko Pop's te vinden met namen John Diggle van Arrow en van The Flash: Flash & Zoom. Mijn missie is maar deels geslaagd, maar ik ben toch blij dat ik er geweest was, het was echt super leuk! De volgende Facts is al in april en ik denk dat ik naar deze ook zal gaan :) En dan nu nog een paar foto's dat ik nam:


En dan nu het nog leukere deel van dit artikel: mijn aankopen!


Zoals je kan zien heb ik mijn John Diggle gevonden, yay! Het was meteen ook het eerste standje en mijn eerste aankoop. Hierdoor had ik ook veel moed om The Flash & Zoom te vinden, maar my luck was over haha. Maar ik heb toch nog drie andere leuke Pop's gevonden: Santa Jack Skellington, Killer Croc & The Joker in tuxedo.


We kwamen ook langs een tafeltje waar twee leuke dames zaten met allerlei prachtige tekeningen. Deze van The Joker en Harley Quinn sprongen meteen in m'n ogen en ik besloot om ze mee te nemen. Ik ben van plan om deze in te kaderen en in mijn beauty/geeky room omhoog te hangen.


En als laatste kocht ik nog een Suicide Squad mystery bag waarin deze leuke tas van Killer Croc zat en drie badges.

Mocht je ook eens naar Facts willen gaan dan kan je alle informatie op hun website terugvinden: http://www.facts.be

Ben jij al naar dit soort conventies geweest? Dewelke? ^^


Volg je me al?



No comments:

Post a Comment