27 July 2016

Unboxing | Zbox Juli 2016!



Hey loves! Vandaag heb ik weer een unboxing voor jullie, maar een hele andere dan ik normaal doe. Normaal kan je hier altijd over beauty-gerelateerde zaken lezen. Wat jullie waarschijnlijk niet weten, is dat ik naast beauty ook van 'geeky-stuff' hou, haha! Vandaag toon ik jullie daarom mijn eerste Zbox: die van juli! Eigenlijk is het niet alleen een unboxing, maar meteen ook een first impression! Benieuwd? Kijk dan snel even verder..


Alle goodies kwamen in een redelijk grote doos, dat ik er meteen al leuk vond uitzien! Elke maand heeft de box een ander thema en dit was voor jullie 'Legends'. Waar dan vooral inspiratie werd gehaald uit The Legend of Zelda. Aan de binnenkant van de doos zie je een prachtige tekening en ook een leuke quote, dat verborgen ligt onder alle leuke items.


Wat Zbox zelf zegt:
De Zbox is een maandelijkse geek box met een nieuw thema elke maand! Elke box bevat exclusieve en erkende merchandise ter waarde van €45+.


Elke maand krijg je een box gevuld met 4-7 producten, waarvan eentje telkens een t-shirt is met een exclusief design. De verzending van de box is ook gratis binnen Europa, wat alleen maar leuk meegenomen is!


Zoals bij elke maandelijks abonnement, krijg je hierbij ook een klein magazine. En dit vind ik echt top! Je krijgt niet enkel een soort van menu van wat er in de box zit. Maar zo staat er deze maand ook een interview in, een woordzoeker, wat over The Legend Of Zelda, etc.



Elke maand zit er een t-shirt in en deze werd het dus deze maand! Het design werd geïnspireerd door Zelda en het is hetzelfde design dat je ook op de binnenkant van de doos al kon zien. Ik koos de mijne in XL, omdat ik hem vooral om te slapen ga dragen!


Nog een product van Zelda: een Zelda mug! Hij voelt erg stevig aan en is gewoon huge met een leuke vorm! & Moest je je het afvragen, de tekening op deze tas is dus het shield van Zelda!


Dit kleine Luigi Kart Figure vind ik er zo leuk uitzien! En het past ook meteen bij het Legends thema vind ik. Mario kart is gewoon een klassieker! & Het doet me meteen ook terugdenken aan m'n kindertijd, want het is zo een wagentje dat je naar achter moet trekken en dan rijd hij even vanzelf! ^^ Hierin kan je de volgende figuren in hebben: Mario (ofcourse), Yoshi, Toad, Donkey Kong, Peach en Bowser.


Dan zat er ook nog een DC figure in, waar je ofwel Robin ofwel The Flash kreeg. En wat ben ik blij met The Flash! Klinkt misschien een beetje raar maar hij doet me meteen denken aan Sheldon van The Big Bang Theory, één van mijn favoriete tv-personages.


Tot slot zat er nog dit boek 'Arrow Vengeance' in. & Laat het nu net toevallig zijn dat ik deze serie wou beginnen kijken! Het boek komt in het Engels, maar ik lees eigenlijk liever in het Engels dan Nederlands. Ik weet niet waarom, het leest makkelijker voor mij zo. Maar goed, ik denk dat ik misschien eerst het boek ga lezen, en dan de serie ga kijken? Ik ben er nog niet uit, haha.

Ik ben verkocht! Echt. Niet alleen omdat ik leuke items kreeg deze maand, maar ook omdat je gewoon ziet dat er veel werk en aandacht word ingestoken. Het design van de box is top en er zit ook een leuk magazine bij. Ook worden de 'Zboxers' erg betrokken bij het hele proces. Maak je unboxing video's? Zij kiezen elke maand hun top 5, en deze vijf krijgen hun volgende Zbox gratis. Een foto'tje maken van je Zbox? Gebruik #ZBOX op twitter of instagram en wie weet komt jouw foto in het volgende Zbox Magazine. Tot slot kan je ook telkens een vragenlijst invullen, zodat de makers van Zbox jouw feedback krijgen. Hierbij maak je dan ook kans om een gratis Zbox te krijgen!

Je kan jouw Zbox nu bestellen via http://zavvi.nl voor slechts € 24,99.

Lijkt deze box jouw wat?

Volg je me al?



2 comments:

  1. Hé, wat een leuke en originele box. Deze kende ik helemaal niet. Leuk dat je je maat kan bestellen en ze geen one size t-shirt opsturen. En de gratis verzendkosten zijn ook mooi meegenomen! X

    ReplyDelete
  2. Wat leuk en origineel! Dat boek lijkt mij interessant!

    Xoxo
    Dascha

    ReplyDelete