20 July 2016

Unboxing | Style Tone Juli 2016!


Hey loves! Wat is het warm de laatste dagen, voor mij zelfs té warm. Ja, je hoort het goed, ik ben niet zo amused met het veel te warme weer want ik kan er niet zo goed tegen. Maar genoeg negatieve praat ;). Vandaag toon ik jullie mijn unboxing van de Style Tone box dat ik gisteren mocht vinden in m'n brievenbus! Benieuwd? Kijk dan snel met me verder..


Avril Eye Pencil in Terre Brûlée

Van oogpotloden word ik nu niet meteen wild, maar je kon één uit vijf kleuren krijgen en dan ben ik toch blij dat ik deze donker bruine kleur kreeg. Het is eens iets anders en ook minder hard dan een zwart oogpotlood. Het oogpotlood voelt erg creamy aan en blend ook makkelijk als je meer voor een smokey look wilt gaan. En zoals je kan zien heeft hij ook een goede pigmentatie. Na het potlood even gebruikt te hebben ben ik er toch blijer mee dan ik eerst had gedacht! ^^

Adviesverkoopprijs: € 3,00


Wibo Fixing Powder

Ik kende dit merk nog niet, maar het is een Pools merk en zou in Polen een big hit zijn. Normaal ben ik ook niet zo into losse poeders, tot dat ik de kleur van dit poeder zag! Nooit gedacht dat een simpel fixing poedertje me blij zou maken, haha. Hij heeft een lichte beige kleur met wat roze ondertonen, goh ja ik weet niet goed hoe ik de kleur moet omschrijven eigenlijk! Je kan op de onderste foto de swatch zien, deze heb ik wel wat heviger aangebracht dan ik normaal zou doen, zodat je de kleur ervan toch goed kan zien op mijn huid ;). En dan nog die geur van dit poeder! Lekker, vrouwelijk, fris, subtiel.

Adviesverkoopprijs: € 11,99


Gleam By Melanie Mills Lip Radiance in With My Heels On

Hoe mooi ziet het flesje eruit met dat rosegold? Loving it! Dit gezegd zijnde, had ik eerst niet veel goede hoop voor deze lip radiance. Toen ik hem ging swatchen kwam hij meer aan de rozige kant eruit, dan het knal rode dat je in het flesje kan zien zitten. En hij voelde aan alsof hij erg plakkerig ging aanvoelen op de lippen. Ook dacht ik dat het kleine standaard borsteltje (ja ik weet niet goed hoe ik dit moet noemen) wat onhandig ging zijn bij het aanbrengen. Niets van wat ik dacht is waar! Ok, de kleur is wat roziger, maar dat vond ik net mooier bij me staan, let's be vain for a second. Hij brengt wel makkelijk aan en voelt erg prettig en niet plakkerig aan op de lippen!

Adviesverkoopprijs: € 21,99


Nails Inc Matte Top Coat

Oooh, hier ben ik superblij mee! Ik hou van matte topcoats, want hiermee kan je gewoon elke nagellak matte maken. Matte nagellak is zoiets van, either you're into it, or you're not denk ik. & Ik hou er wel eens van! De topcoat heeft een dun kwastje, maar brengt wel makkelijk aan. En wow, hij droogt echt erg snel, dit maakt me nog blijer! Op de swatch kan je goed het verschil zien tussen een 'normale' topcoat en deze van Nails Inc. En ja I know, mijn nagellak ziet er niet zo perfect meer uit, maar ik wou het effect toch graag tonen!

Adviesverkoopprijs: € 16,90


Jelly Pong Pong Fairy Lashes Mascara

Leuk dat er eens een mascara inzit! De mascara heeft een leuke bullet-vorm en een borsteltje met echte haartjes! Wat velen onder jullie waarschijnlijk zullen appreciëren. Hij zou een mooi volume geven maar ook erg natuurlijk zijn. De formule werd verrijkt met Moringa-Seed om een langdurig resultaat te hebben. Ik heb hem nog niet kunnen testen, maar waarschijnlijk komt er nog een aparte review over de mascara en zo niet dan zie je hem zeker in mijn favorieten verschijnen als ik hem wat vind!

Adviesverkoopprijs: € 23,95

Wat vind jij van de Style Tone box deze maand?

Volg je me al?



1 comment:

  1. Altijd leuk zo'n unboxing hihi! De kleur van de lip radiance is echt tof!

    xoxo
    Dascha

    ReplyDelete