24 June 2016

Tag | Before I Die [Bucket List]


Hey loves! Het is weer vrijdag en dat betekend time for the weekend! Ik denk dat iedereen wel een lijstje heeft met dingen dat hij/zij nog graag zouden willen doen. Daarvoor bestaat er deze leuke tag: The Before I Die Tag! Heel makkelijk, je gaat op Pinterest of Tumblr en zoekt op 'before I die' of 'Bucket List' en hierrond plaats je dan een artikel. Benieuwd naar wat er op mijn bucket list nog staat? Je leest het hier even verder..


Try Yoga: Dit heb ik eigenlijk wel al eens geprobeerd, maar ik wil niet af en toe doen, maar gewoon wekelijk! Waarom? Je voelt je gewoon zo goed na een yogasessie. Helemaal in peace!

Buy My First Home: Momenteel huren we nog, maar ik droom al van ons eigen huisje! Gewoon weten dat het van jou is en dat je er in kan doen wat je zelf wil zodat het echt jouw eigen plaats word.

Learn to accept the things I cannot change: Ik denk dat dit een moeilijke is voor velen. Je wilt gewoon dat alles goed gaat voor iedereen, maar sommige dingen kan je nu eenmaal niet veranderen.

Meet my doppelganger: Ik heb eens gelezen dat iedereen een aantal dubbelgangers over de wereld heeft rondlopen. Hoe cool zou het zijn om jouw dubbelganger te ontmoeten?

Cuddle under the stars: Iets simpels, maar lijkt me zo leuk te doen in de zomer. Lekker met je beste vrienden of loved one naar de sterren kijken.

Have a marriage more beautiful than my wedding: Ik wil een prachtige trouw, maar wat ben je met dit als je huwelijk niet is wat je wou? Daarom wil ik een prachtige trouw, maar een huwelijk dat nog 100x beter is!

Dance in the rain: Just like the movies! haha

Build a blanket fort with someone I love: Soms is het fijn om terug even kinds te zijn ;).

Buy a wand in the wizarding world of Harry Potter: Het is misschien een beetje weggegooit geld, want let's face it je kan er niet echt iets mee doen. Maar als Harry Potter fan wil ik hem gewoon!

Visit Santorini, Greece - Visit Hawaii - Visit Japan: Drie plaatsten waar ik ooit nog naar toe wil gaan. Ze lijken me gewoon prachtig!


Dine in an underwater restaurant: Ik wist zelfs niet dat dit bestond, maar eerlijk, ik zou hier niet eten maar gewoon altijd naar de vissen kijken, haha.

Get in a taxi and yell "follow that car!": just for the fun of it!

Get a tattoo: Ik heb wel al twee tattoos, but I want some more!

Play laser tag!

Have a dog for its entire life: Ik hou van dieren, en ik wil enorm graag een Engelse Bulldog en een kat! Maar dit gaat nog even moeten wachten tot we ons eigen huis hebben =).

Feed a penguin: Ofcourse, pinguïn zijn één van m'n favoriete dieren! ^^

Meet an elephant: Ook één van m'n favoriete dieren! Ze zijn gewoon too cute.

Go dog sledding: Lijkt me zo'n fijne ervaring!

Wat staat er op jouw bucket list?

Volg je me al?




2 comments:

  1. Ja, Hawaii! Dat staat ook echt op mijn bucketlist. Leuke lijst hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Ik heb ook wel eens gelezen dat van die dubbelganger. Het lijkt me heel vreemd maar ook heel gaaf om die te ontmoeten!

    ReplyDelete