27 June 2016

Maybelline | Vivid Matte Liquid Lip Colors!


Hey loves! Ze stonden al even op mijn wishlist en vorig weekend heb ik er eindelijk een paar kunnen kopen! Ik heb het dan over de Maybelline Vivid Matte Liquid Lip Colors! & Ik vind ze alvast super! Benieuwd naar deze matte lip kleurtjes? Kijk dan snel even verder..


Reality Check

Ok, let's be honest first! Ik gebruik eigenlijk niet zo vaak liquid lipsticks omdat ik ze vaak niet zo fijn vind aanvoelen op de lippen en sommige zelfs uitdrogend. Misschien voor een leuk avondje uit, ok, maar om dagelijks te gebruiken? Dat zie je me niet zo snel doen! Maar Maybelline is één van m'n favoriete make-up merken en het merk heeft me nog niet eerder teleurgesteld. Dus ik moet ze wel een kans geven, of niet?

The Outside Looks

Wat ik altijd zo fijn vind aan Maybelline is dat de verpakking van hun producten misschien niet zo speciaal zijn, maar ik weet niet, ze doen er toch iets mee, waardoor ze er gewoon leuk & classy uitzien. Dit is ook het geval met deze lip colors.



The Colors

De collectie bevat 9 leuke kleurtjes, van een nude rozige tint tot een donker plum kleurtje. Ik koos mijn twee favorieten uit de collectie, het liefst had ik ze gewoon allemaal meegenomen, maar soms moet je hard zijn en keuzes maken, haha ;).

05 Nude Flush: Een roze nudetint
45 Possessed Plum: Een donkere paarsige tint.


The Vivid Matte Liquid Lip Colors

De lip colors zijn makkelijk aan te brengen met de applicator en voelen prettig aan op de lippen. De formule is lekker romig en geeft een mooie, dekkende kleur.

Wat Maybelline zegt over de lip colors:
Een vloeibare matterende lipstick die zorgt voor een sensationeel gevoel. 9 sensationele en levendige kleuren met een rijke formule met pure, matte pigmenten, hult de lippen in een intense kleur en geeft een unieke dekking.


The Opinion

Ik vind beide kleuren echt prachtig, daarom wil ik geen favoriet uit deze twee kiezen! Wel moet ik zeggen dat Nude Flush meteen een prachtige dekking geeft en Possessed Plum, omdat het een donkere kleur is, heeft wat meer 'work' nodig. Ik zou ook niet zeggen dat ze echt een matte finish hebben, maar meer een velvety finish, wat ik net fijner vind! Bij matte liquid lipstick heb je vaak dat wanneer ze opdrogen, ze niet meer fijn aanvoelen. Dit is helemaal niet het geval bij deze van Maybelline, ze blijven prettig en je hebt bijna het gevoel dat je niets op je lippen hebt. Nadat je iets gegeten hebt, is de kans vrijwel groot dat de lip colors verdwijnen, maar ze werken als een stain dus je blijft toch nog kleur op je lippen zien. #ILoveThem.

Verkrijgbaar bij onder andere het Kruidvat voor € 6,99.

Heb jij ze al geprobeerd?

Volg je me al?


6 comments:

  1. Oh, die nude flush is echt super mooi!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Die verpakkingen zien er inderdaad netjes uit en de kleurtjes zijn ook leuk!

    ReplyDelete
  3. oeh ik had nog niet van deze gehoord, maar possessed plum ziet er echt heeeul mooi uit! :)

    ReplyDelete
  4. Het zijn ook erg mooie kleuren maar ik heb er ook eentje maar ik moet toch echt zeggen dat ik het zo'n miskoop vond. Ik had verwacht dat hij mat zou zijn maar die ik heb word gewoon absoluut niet mat. Erg jammer

    ReplyDelete
  5. Mooie kleuren zeg! Wat fijn ook dat je ze niet echt voelt op de lippen.

    ReplyDelete
  6. Ik ben al een tijdje benieuwd naar deze. Er zijn heel veel mooie kleuren beschikbaar. Ik heb zo mijn favorieten maar ik laat mij altijd graag verassen wanneer ik voor het schap sta.

    ReplyDelete