29 June 2016

Essence | Lights Of Orient Eyeshadow Palette!


Hey loves! Morgen is alweer mijn laatste werkdag en dan ben ik iets langer dan een week thuis. Klinkt misschien raar, maar ik heb niet zoveel zin om thuis te blijven, haha. :) Maar goed. Jullie weten waarschijnlijk wel al dat Essence vaak limited editie collecties uitbrengt. Maar eigenlijk is het echt zo lang geleden dat ik er nog iets van kocht! Gewoon, ik had nooit echt het wauw-gevoel, tot de lights of orient collectie uitkwam! Benieuwd naar het oogschaduw palette? Kijk dan snel even met me verder..


The Packaging

Wat me als eerste meteen excited maakte, was de verpakking. Ik hou namelijk van de combi van goud met zwart! En dit oogschaduw palette heeft een soort zwart, cut-out Oosters patroontje met daarachter een gouden spiegel. Top!


01 We Arabian Nights

Het oogschaduw palette heeft als naam 01 We Arabian Nights en bevat 6 oogschaduws. 5 shimmers en 1 matte kleur. Nu, ik hou enorm van shimmers, maar ik weet dat niet iedereen dit zo graag heeft! Dat is dan misschien wat jammer dat er bijvoorbeeld geen drie shimmers en drie matte kleuren inzitten. Verder heeft het palette nog een handige, grote spiegel en een applicator. But let's be honest, die applicators dat er altijd bijkomen gebruik ik echt nooit.


The Opinion

Omdat ik vaak shimmer oogschaduws aanbreng, vind ik dit palette best fijn! Ook omdat de pigmentatie toch wel goed is. Wat wel jammer is, is dat net die ene matte kleur dat erin zit, niet zo super gepigmenteerd is. Maar goh, het is maar één van de 6 kleurtjes. Over het kleurenpalette ben ik ook erg te spreken, echt my kind of colors Je krijgt twee goudtinten, twee roze- tinten en twee bruine.

De Lights Of Orient Collectie van Essence is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 4,59 van half mei tot half juni.

Heb jij de Lights Of Orient collectie al gespot?

Volg je me al?



7 comments:

  1. Mooi palette! Ik heb zelf een bronzer en lipstick meegenomen. De verpakking is echt prachtig! Maar ik heb al zoveel van dit soort kleurtjes, dus deze laat ik liggen. Vind het dan zo zonde als ik het een paar keer gebruik en dan niet meer.

    ReplyDelete
  2. Ik vind zelf Essence minder mooi qua pallets en ben een groot fan van Catrice betreft oogschaduw-pallets. Maar deze ziet er erg mooi uit!

    xoxo,
    Michelle.

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtig palette. Bij ons (Den Bosch) heeft deze LE nog niet in de winkel gelegen. Ik hoop wel dat hij er komt want dan koop ik hem zeker. Al verwacht ik het niet meer als het maar tot half juni zou duren

    ReplyDelete
  4. Matte kleuren zijn op de een of andere manier vaak moeilijker met pigment. Vind het toch een mooi palette!

    ReplyDelete
  5. De verpakking ziet er prachtig uit. De kleurtjes zien er mooi uit, helemaal mijn ding.

    ReplyDelete
  6. Mooie palette, zowel de verpakking als de kleurtjes!

    ReplyDelete
  7. De verpakking vind ik erg mooi net als de kleurtjes ansich. De matte tint had inderdaad een tikje intenser mogen zijn.

    ReplyDelete