18 April 2016

Unboxing | Style Tone April 2016!


Hoi allemaal! Vorige maand kwam mijn Style Tone box wat later... Maar deze maand kwam hij wel op tijd! Yay! Één à twee keer per jaar stelt Style Tone een box samen met meer skincare producten. Ze gaan ervan uit dat je niet elke maand nieuwe producten nodig hebt, maar eerder elke 6 maand. En dat vind ik zelf zo super aan Style Tone! Benieuwd naar wat ik deze maand mocht ontvangen? Je leest het hier verder...


29 COSMETICS FAUX LEATHER MAKE UP POUCH (€ 14,00) - Als eerste item vond ik dit make-up tasje in mijn box. En dit tasje is best wel handig! Je krijgt twee zijzakjes, een groot middenvak. En bovendien kan je het tasje met een rits sluiten en nog eens extra sluiten met een drukknop.

ATLAS 100% PURE PREMIUM ARGAN OIL (€ 12,95) - Atlas is een Nederlands bedrijf dat zijn oliën onder hoge kwaliteitsstandaarden maakt. Argan olie biedt enorm veel goede aspecten aan je huid en haar. Ik moet hem nog eens testen maar eerlijk, ik vind het een verschrikkelijke geur hebben! Maar ik wil het wel een kans geven, want olijfolie vind ik bijvoorbeeld ook niet lekker ruiken ;).



FIGS & ROUGE HA+HYALURONIC ACID 3 IN HYDRA ACTIVE HERO CREAM (€ 22,95) - Vorige maand mocht ik ook al een skincare product van Figs & Rouge krijgen. Maar ik vind het helemaal niet erg om deze maand er weer eentje te krijgen! Ik ben al blij dat het product van deze maand meer herkenbaar is als een Figs&Rouge product! Hoe cute ziet dit potje eruit? De crème zelf is bestemd voor de droge huid en bevat Hyaluronic acid, vitamine a, c en e om je huid helpen te herstellen. Verder bevat hij sesamzaadjes, avocado-olie, aloë vera, komkommer- en wortelzaad extract om de huid te hydrateren, kleine imperfecties verminderen en zorgen voor een egale en heldere huid. Klinkt goed!



AVRIL ORGANIC LIPSTICK PENCIL (€ 4,00) - Ik krijg dit lippotlood in de kleur Corall en ik hou van deze kleur! Het is een oranje-rode kleur en is gewoon perfect voor de lente-zomer. Het potlood voelt ook erg creamy aan, wat ik altijd weet te appreciëren!



29 COSMETICS VINTAGE CREAM POWDER FOUNDATION SPF15 (€ 42,95) - Een foundation is altijd wat gevaarlijker om in een box te sturen, vind ik zelf, alleen al voor de kleur. Maar ik denk dat deze kleur best goed past bij mij! Dat is dus al positief. De verpakking vind ik er top uitzien, erg luxe! Het product zelf bevalt me ook enorm, voelt lekker creamy aan, en blend ook erg makkelijk!


De Style Tone box is verkrijgbaar via http://Styletone.com voor € 15,00.

Wat vind jij van deze box?

Volg je me al?




2 comments:

  1. Ik ben wel heel erg benieuwd naar die foundation! Ziet er goed uit! :-) Inderdaad wel tricky om zo'n foundation op te sturen. Gelukkig is het jouw kleur!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  2. Het lippotlood vind er wel mooi uitzien! Wat fijn ook dat de foundationkleur toevallig goed is, dat vind ik ook wel een tricky iets om in een box te doen.

    ReplyDelete