15 April 2016

Essence | Shape Your Face Contouring Palette!


Hoi allemaal! Het is weer weekend, wat gaan die weken toch weer snel he! Zeker als je ziet dat het weer zonniger en warmer aan het worden is! Contouring palettes zijn helemaal in tegenwoordig en je ziet heel veel merken op de trend inspringen. Zo bracht het budgetmerk Essence ook dit 'Shape Your Face Contouring Palette' uit. Benieuwd naar wat ik van deze vind? Lees dan snel even met me verder...


De vormgeving van het palette is vrij eenvoudig, maar dat zijn we wel gewoon van Essence. Toch vind ik het er leuk uitzien! Ik nam het palette mee in de kleur 10 Ready, Set, Peach! wat een matte bronzer, een matte highlighter en een shimmer blush bevat. Elke kleur heeft trouwens een verschillend aztec patroontje, leuk leuk!


De poeders hebben zo'n prachtige warme ondertonen! De bronzer en blush geven een goed pigment af, maar de highlighter zie je jammergenoeg praktisch niet. Moest de highlighter nu wel een glans bevatten zou deze misschien wat meer opgevallen hebben.
Toch vind ik het palette, buiten de highlighter dan, best leuk! Ik hou van oranje blushes, zeker voor de lente/zomer.

Het palette is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 3,99.

Wat vind jij van dit palette?

Volg je me al?


1 comment:

  1. Ik denk dat ik de kleuren voor mezelf iets te warm zou vinden, verder ziet het er netjes uit!

    ReplyDelete