11 March 2016

Recap | Februari 2016!


Hoi allemaal! Hopelijk hebben jullie leuke plannen dit weekend ^^! Ik ga vooral relaxen met m'n vriend en misschien komen er vrienden van ons langs. Vandaag heb ik een short & quick article voor jullie: Mijn recap naar februari waarin ik snel even alle artikels opsom van vorige maand. Benieuwd? Kijk snel even met me verder...


Tijdens januari had ik weer een aantal nieuwe favorieten dat ik jullie in februari al te graag wilde tonen! & Ik vind ze allemaal nog altijd top!


Ik mocht deze fijne Aqualia Thermal dagcrème van Vichy testen en reviewen. Het is natuurlijk altijd leuk als je een product mag ontvangen om eens te testen, maar nog meer als het uiteindelijk één van je favorieten word!




Toen ik dit nachtmaskertje van Freeman zag staan in het Kruidvat sprak het me meteen aan. De kleur van de tube, de vormgeving, het feit dat het een 'overnight mask' is, kortom alles gewoon. Ik gebruik hem nu toch al iets langer dan een maand en ben er enorm tevreden over!


Naast frisse citrusgeuren of muntgeuren is de geur van kokosnoot een andere favoriet van me. Beeld je dus mijn excitement in toen ik deze tegenkwam! Er moest dan ook een review over komen! Niet alleen om de lekkere geur, maar ook omdat Fa eigenlijk een merk was dat ik een beetje uit het oog was verloren.


Ik post niet zo vaak artikel over parfums hier op Jamelle, maar deze vond ik nu wel de mooite waard. Het zijn de heerlijke geuren van Maroon 5 Frontman Adam Levine. Kijk die leuke flesjes dan ook!


Het duurde een hele tijd, maar ik kan eindelijk zeggen dat ik erg happy ben met mijn evening skin care routine! Er kunnen nog wel wat productjes aan toegevoegd worden, denk maar aan een serum en een oogcrème, maar ik ben er al best tevreden mee en mijn huid ook!


Één van de leukste momenten elke maand: mijn Style Tone box terugvinden in de brievenbus! & Die van februari had dan ook wel erg fijne producten ^^.


Een product uit de Style Tone box was deze prachtige Gel Effect nagellak van Nails Inc. Een merk dat ik wel kende, maar nog nooit had geprobeerd. En wat een prachtige kleur he!


Een tweede product uit de box was dit 20100 matte crayon lipstick van Lord&Berry. Ondertussen is dit een ware favoriet van me geworden!


Eind februari toonde ik jullie al mijn opgebruikte producten. Ik ben eigenlijk vooral parfums aan het leegmaken lijkt me ;).

Heb je leuke plannen dit weekend? ^^

Volg je me al?




2 comments:

  1. Ik vond de Styletone box van februari ook zo goed! Meestal sla ik ze over, ik wil gewoon weten wat er in die dozen zit maar toen ik de inhoud van deze zag heb ik hem meteen besteld! -x-

    ReplyDelete
  2. Oh, die FA Coconut wil ik echt graag proberen! Ik ben dol op alles met kokos.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete