04 March 2016

No Buy Challenge | Maart 2016!


Hoi allemaal! Hopelijk gaan jullie alweer een leuk weekend tegemoet! Met mij gaat het al iets beter, maar ben gisteren al terug bij de dokter moeten gaan omdat het toen echt niet beter ging. Sinds maandagavond had ik erge rugpijn, waarvan we eerst dachten dat het van de nierontsteking kon zijn. Maar dit bleek toch niet zo, ik heb nog een spierverkramping in m'n rug er ook bij! Gelukkig heb ik al geen last meer van m'n nierontsteking, enkel nog mijn rug. Maar goed vandaag heb ik eens een heel ander artikel voor jullie. Je kan het misschien al afleiden uit de titel, ik ga de no buy challenge aan! Benieuwd hiernaar? Laten we dan snel even verder kijken...
Waarom wil ik deze no buy challenge aangaan? Allereerst om wat minder geld te spenderen aan dingen dat ik eigenlijk toch niet nodig heb, maar ook om eens te kijken hoeveel geld ik extra kan sparen als ik wat dingen laat vallen!

Start van de challenge: 1 maart 2016
Einde van de challenge: 31 maart 2016 (of who knows tot eind april!)

Wat wel en wat niet? Ik ga geen nieuwe beauty- of fashion items kopen. Qua kledij heb ik echt genoeg en let's be honest, qua beauty eigenlijk ook wel ;). Het enige wat ik wel laat doorgaan is mijn StyleTone abonnement. Verder heb ik ervoor gezorgd dat ik tijdens februari nog een aantal dingen kocht dat bijna op waren, zodat ik dit nu ook niet meer hoef te kopen (denk maar aan miccelair water en een bodyscrub).

Verwachtingen? Ik denk dat het me wel gaat lukken. Vooral omdat ik nu echt op een punt gekomen ben waar ik echt zo iets heb van, je hebt echt genoeg. Ik verwacht ook wel dat ik hierdoor wat extra geld kan opzij zetten én daarvoor doe ik het ook graag!
Ook denk ik dat ik hierdoor meer naar mijn make-up collectie ga kijken en misschien nieuwe favorieten ga ontdekken dat ik al lange tijd had!

Geen beauty-artikelen meer dan? Sowieso komen er nog reviews online! Ik heb nog een aantal producten in de wachtrij staan én ik ben zeker dat ik in mijn make-up collectie nog producten zal vinden waarvan ik het nodig vind om nog iets te schrijven.

Begin april ga ik jullie nog een update geven om te laten weten hoe het juist is gegaan en ofdat ik inderdaad meer geld heb kunnen sparen. Ik ben er helemaal klaar voor! ^^ Als jullie dit ook eens leuk vinden om te doen, laat het me zeker weten! Ik ben erg benieuwd wat voor een no-buy challenge jullie voor jezelf een willen doen. Dat is net ook het leuke aan deze challenge, je kan zelf de regels een beetje bepalen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je het jezelf makkelijk moet maken ;).

Hebben jullie al een no buy challenge gedaan? En hoe ging het bij jullie? Ik ben benieuwd ^^

Volg je me al?




9 comments:

  1. Ik doe het je niet na, dus ik ben echt super benieuwd :D

    ReplyDelete
  2. Dit idee spookt al tijden door mijn hoofd, maar ik kan geen geschikte maand vinden, er is altijd wel iets. Over een paar dagen ga ik naar London, dan ga ik geen no buy plannen ;P Maar in april heb ik niets staan……misschien wordt april mijn no buy maand. Ik ben hoe dan ook benieuwd hoe deze maand jou gaat bevallen en en kijk nu al uit naar het verslag! -x-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja als je deze maand naar Londen gaat, lijkt het me niet zo'n goed idee om nu een no-buy month in te lassen ;). x

      Delete
  3. Ik ben ook bezig met een no buy periode tot begin mei.

    ReplyDelete
  4. Ohhh, heel veel succes ;-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  5. Wat een super goed idee! Misschien ga ik dat volgende maand ook wel doen :-)

    ReplyDelete