23 March 2016

Maybelline | The Blushed Nudes Palette!



Hoi allemaal! Allereerst wil ik toch even stilstaan bij de verschrikkelijk aanslagen in Brussel en Zaventem van gisteren... Er zijn gewoon geen woorden voor het onbegrijpelijke wat er is gebeurd. Ik wens veel sterkte toe aan de slachtoffers en hun families. #PrayForTheWorld #PrayForBelgium #PrayForHumanity #TogetherWereStrong.
Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Maybelline bracht het nieuwe oogschaduw palette: The blushed nudes uit. Ik had al een hele tijd geleden foto's ervan gezien en ik kon niet wachten tot het bij ons ook verkrijgbaar zou zijn! Vandaag vertel ik jullie wat ik van dit palette vind. Benieuwd? Kijk dan snel even met me verder...


Het eerste palette dat Maybelline uitbracht, is ondertussen één van m'n favorieten. Ik was daarom ook erg benieuwd naar dit nieuwe palette, misschien kocht ik er net een nieuwe favoriet bij! Qua vormgeving ziet de verpakking er hetzelfde uit als die van The Nudes. Het enige grote verschil is dat hij nu niet zwart maar goud-roze is. Wat ik ook erg fijn vind is dat je de oogschaduws door de verpakking kan zien.


Je krijgt twaalf prachtige oogschaduws, maar er zit maar één matte tint in, de rest bevatten allemaal glitters. Persoonlijk vind ik dit niet erg, maar ik weet dat sommigen liever matte oogschaduws gebruiken. Een minpuntje aan de oogschaduws is dat ze poederig zijn. Je kwast even aftikken voor je je oogschaduw aanbrengt is dus de boodschap! & Let's go to the swatches now!


De bovenste rij oogschaduws bevat, behalve de bruin-rode tint helemaal rechts, vooral lichte tinten. De vijfde kleur (van links) is de matte kleur van het palette.


De onderste rij oogschaduws bevat meer donkere tinten. Maar kijk eens wat een prachtige pigmentatie ze allemaal hebben!
Ik ben erg enthousiast over dit Maybelline palette! De pigmentatie is weer erg fijn en je krijgt zo'n mooie kleuren om verschillende looks mee te creëren.


Verkrijgbaar bij het Kruidvat voor € 15,99.

Wat vind jij van het nieuwe Blushed Nudes palette?


Volg je me al?



3 comments:

  1. Hij is super mooi! Ik heb 'm zelf ook en vind m heel fijn :D

    ReplyDelete
  2. Mooie swatches. Ik heb geen ervaring met deze. Ik wil deze wel kopen.

    ReplyDelete