12 February 2016

Tip! Adam Levine parfum bij de Action!



Adam Levine, zanger van Maroon 5 en uitverkoren in 2013 tot 'sexiest man alive', wie kent hem niet? Maroon 5 was één van mijn favoriete bands toen ik wat jonger was! Toen ik een tijdje geleden met m'n vriend in de Action was, zagen we deze parfums van hem. Ik was meteen enorm enthousiast én m'n vriend ook want voor mannen hadden ze er ook eentje. Vandaag vertel ik jullie wat we ervan vinden...

 
De parfums komen in leuke doosjes met een grote foto erop van Adam Levine. In de Action hebben ze er eentje voor mannen en eentje voor vrouwen.


De flesjes zelf zien er echt superleuk uit, net als microfoons! Erg passend ook als je aan Adam Levine denkt. Het flesje voor vrouwen is lang en slank en dat voor mannen is iets dikker en kleiner.
De parfum voor vrouwen heeft topnoten van safraan en goudsbloem, als hart heeft hij de geuren van rozenblaadjes en Australische sandelhout. Tot slot heeft hij nog als basisnoot vanille. Een erg lekkere, zoete maar toch ook frisse geur!
De parfum voor mannen bevat als topnoten mandarijn en salie, als hart passievrucht en gember en tot slot als basisnoot sandelhout. Wederom een erg lekkere geur!

Deze parfums van Adam Levine zijn verkrijgbaar bij de Action voor slechts € 9,99!
 
Wat was jouw favoriete band toen je jonger was?
 
Volg je me al?
 
 

3 comments:

  1. Goede tip! Vind de flesjes wel erg mooi!

    ReplyDelete
  2. Deze parfum klinkt echt leuk voor mannen! Zou een mooi Valentijnscadeau zijn.

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wat een goede tip! Knappe man is het ook :-P

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete