29 February 2016

Opgebruikte Producten | Februari 2016!



Hoi allemaal! Een nieuwe week is alweer van start gegaan en morgen is het alweer maart! Jaha, de lente is in aantocht en dat het al wat langer licht blijft in de avond vind ik alvast erg fijn. Maar mijn week is al iets minder fijn begonnen, ik denk dat ik weer een blaas- of nierontsteking heb :(! Als het morgenvroeg niet beter is, zal ik dus naar de dokter moeten gaan. Maar goed, voor vandaag toon ik jullie mijn opgebruikte producten van februari. Benieuwd naar wat ik allemaal heb opgemaakt? Kijk dan snel even met me verder...


Givenchy Ange ou Démon Le Secret Parfum - In februari heb ik alweer een paar van mijn parfums opgemaakt. Alseerste deze van Givenchy, wat echt een favoriet van me was! Hij heeft een erg vrouwelijk, sensuele en frisse geur.
Dior Miss Dior Chérie Parfum - Deze heeft ook een vrouwelijke geur, maar wat meer aan de zoetere kant. Net als de vorige van Givenchy is deze ook een favoriet van me.

 
Cien Coco Bahama Shower Cream - Ik vind het altijd erg leuk wanneer Cien nieuwe limited editie shower creams uitbrengt. Ze zijn erg betaalbaar en hebben altijd erg lekkere geuren! & Het duurde echt erg lang vooraleer deze grote fles leeg was. Deze lekkere kokosgeur zat al twee jaar na elkaar bij de limited zomer shower creams, dus ik hoop dat hij er dit jaar ook tussen zal zitten!
Colgate Icy Blast Whitening 2in1 Tooth Paste & Mouthwash - Ik zag deze tandpasta van Colgate bij de Action en hij sprak me meteen aan omdat het een tandpasta en mondwater in 1 is. Behalve dat hij wat vloeibaarder is dan een gewone tandpasta, vond ik hem niet echt specialer. Ik denk niet dat ik deze nog eens ga kopen!


Nivea Stress Protect Deo - Als het op deo aankomt, koop ik altijd dezelfde en dat is deze Stress Protect van Nivea. Ik vind hem erg fijn werken en hij heeft een lekkere, subtiele geur!
Aloe Vera Nagellak Remover Pads - Deze nagellak remover pads gebruik ik altijd om mijn nagellak mee te verwijderen. Ik vind het makkelijk en je hebt niet dit sterke geur van dissolvant.
Clarins Hand & Nail Treatment Cream - In het begin moest ik wat gewoon worden aan de geur van deze handcrème. Maar na een tijdje vond ik de geur helemaal geweldig! De crème werkte ook erg voedend en hydraterend voor de handen. Ja, ik gebruikte hem erg graag!


Bomb Cosmetics Holly Dolly Bath Blaster - Ja ik heb nu nog een kerst bruisbal gebruikt! En dat vond ik helemaal niet erg, want wauw wat een lekkere geur had deze!
Montagne Jeunesse Tea Tree Face Mask - Het maskertje dat ik in februari gebruikte was dit tea tree gezichtsmasker. Het bevat tea tree en groene munt en wow toen ik het aanbracht was de geur van munt erg overheersend! Nu, ik vind dit best lekker, maar daarom niet iedereen.
Bella Cotton Wattenschijfjes - En dan één van de twee 'usuals' tussen mijn opgebruikte producten. De wattenschijfjes van Bella Cotton, weliswaar de grote variant.
Onyx Eye Cleansing & Make-up Remover Wipes - En tot slot de make-up wipes van Onyx. Ik neem telkens deze voor de droge en gevoelige huid en zijn nog steeds mijn favorieten!

Wat heb jij allemaal opgemaakt?
 
Volg je me al?
 
 

4 comments:

  1. Dat zijn hele mooie favorieten, vooral de luchtjes!

    ReplyDelete
  2. De Miss Chérie parfum van dior blijft een topper!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! De grote wattenschijfjes van de Action gebruik ik ook. Verder lijkt het Givenchy Ange ou Démon Le Secret parfum heel lekker, ik heb er al veel goeds over gehoord. Volgende keer eens ruiken in de parfumerie :-) X

    ReplyDelete
  4. Leuke opgemaakte producten! Ik wil zelf ook nog deze Dior parfum kopen :)

    ReplyDelete