31 December 2015

Tanya Burr ❤ Adventskalender 2015!


 
Hoi allemaal! Het einde van 2015 is alweer in zicht en om het af te sluiten leek het me leuk om jullie te tonen wat er allemaal in mijn adventskalender van Tanya Burr zat! Normaal ging ik elke dag een foto op mijn Instagram posten van de producten, maar het leek me gewoon leuker om er een artikel over te schrijven. Benieuwd? Laten we snel even verder kijken...

 
12 dagen lang mocht ik elke dag een deurtje openen van deze mooi adventskalender. Ik vind het erg leuk dat hij in de vorm van een huis komt en het geheel ziet er gewoon erg schattig uit.    
 
   
Naast een product kreeg je elke dag ook een leuke quote op het deurtje wat een leuke extra is.
 
De 12 producten in de adventskalender:
2 x Eyelashes
2 x Nagelvijlen
Een spiegel
3 x Lipglosses
2 x Shimmer Pots
2 x Nagellakken
 
 
De twee sets eyelashes zien er gewoon supermooi uit. De ene is wat voller en meer voor een nachtje uit en de andere is wat meer natuurlijker.
 
 
Ik denk dat de nagelvijlen en het spiegeltje misschien mijn minst favoriete artikels van de adventskalender zijn. Maar wel handig om mee te nemen in je handtas!
 
l-r: Macaroon - Bewitching - Candy Frost
 
De producten waar ik dan weer het meeste naar uit keek en naar benieuwd was, waren de lip glosses. En wat zijn ze fantastisch! De kleuren zijn prachtig en mooi gepigmenteerd. Ze brengen erg makkelijk aan en hebben een mooie glossy finish. En wat voor mij het belangrijkste is: ze voelen helemaal niet plakkerig aan! Ik vind het ook top dat je drie echt verschillende kleuren in de kalender krijgt.
 
l-r: Creme Brulee - Starry Night
 
Met de twee eye shimmer pots ben ik ook super tevreden! Ik had een beetje bang omdat het losse poeders zijn, wat vaak betekend dat het overal gaat rondvliegen, maar dit is niet zo met deze. Ze brengen en voelen ook erg zacht aan met een goede pigmentatie. &Creme Brulee is een kleur dat ik echt elke dag zou dragen!
 
l-r: Carnival Night - Under The Sea
 
Tenslotte kreeg ik nog twee nagellakjes. & Laat ik even beginnen met te zeggen dat ik hou van het hartje dat op vele make-up producten terugkomt - Een leuke en persoonlijke touch. Wel zijn het twee glitter nagellakjes, het had misschien leuk geweest om 1 glitter nagellak en 1 kleur terug te vinden in de kalender.
 
Overall, ben ik best tevreden met deze adventskalender, het was een leuke manier om de producten van Tanya Burr te leren kennen zeker omdat je van alle producten wel iets krijgt.
 
Heb jij al iets van Tanya Burr geprobeerd?
 
 
Volg je me al?
 
 


1 comment: