14 December 2015

Blogmas #14: Plog - Christmas Shopping!



Hoi allemaal! Hopelijk gaat het goed met jullie. Mijn week is wat minder begonnen met een bezoek aan de dokter en zit nu een paar dagen thuis met de buikgriep. Gelukkig had ik wel een goed weekend. Zaterdag was ik gaan shoppen met een paar vrienden. We trokken niet zoveel foto's, maar toch wilde ik ze met jullie delen. Ik ga geen shoplog online zetten van mijn aankopen omdat het grootste deel eigenlijk kerstcadeaus waren. ;)


Het was echt jaren geleden dat we nog eens met z'n drieën gingen winkelen. We kozen om naar het Waasland Shopping Center te gaan in Sint-Niklaas omdat we hier, toen we een stuk jonger waren, ook erg vaak samen naartoe gingen. ^^


Bij het binnenkomen zagen we meteen deze schattige rendieren en konijn. Blijkbaar gaat de Kerstman hier binnenkort komen en kan je hier samen met hem op de foto.


Kleine pauze met een lekkere cava ;).


Ik hou van ijsberen! Hier moest ik dus wel een foto van nemen ^^. Wat ook leuk was, was dat al deze dieren ook bewogen. Zo'n dingen brengen het kind in ons naar boven ^^ haha.


Nog een selfie bij de ijsberen <3.

Hoe was jouw weekend?
 
Volg je me al?
 
 

3 comments: