06 December 2015

Blogmas #05&06: Christmas Gift Guides (Voor hem & haar)



Hoi allemaal! Gisteren kwam er geen nieuw artikel online - Ik had enorme last van m'n rug toen ik terug thuis kwam en ik kwam er gewoon niet aan om m'n laptop op te starten. Maar daarom toon ik jullie vandaag een gift guide voor hem & haar tesamen! Ben je niet zo goed in cadeaus kopen? Kijk dan snel even met me mee om een paar ideetjes op te doen.

#01 Houten Juwelenkistje (Zara Home, € 45,99) - Decoratie voor het interieur kunnen echt leuke cadeaus zijn. Net zoals dit juwelenkistje dat ik vond op de webshop van Zara Home. Het ziet er niet alleen erg mooi uit, maar je kan er je juwelen in opbergen! Erg handig dus!
 
#02 H&M Giftcard (H&M) - Het is misschien leuke om echt een cadeautje te krijgen, maar ik zelf vind giftcards ook erg leuk. Je kan namelijk zelf kiezen hoeveel je wilt besteden en met deze van H&M draag je ook bij voor een betere toekomst voor kinderen in Myanmar.
 
#03 Fashion Agenda by Karl (Modemusthaves, € 18,95) - Voor alle goed georganiseerde fashion lovers is dit volgens mij een super cadeautje.
 
#04 Fujifilm Instax Mini 8 Camera (Urban Outfitters, € 105,00) - Heb je wat meer budget om uit te geven met Kerst, dan is een camera misschien een goed idee. Foto's zijn gewoon erg leuk om later naar terug te kijken en herinneringen op te halen.
 
#05 Girl Online On Tour, Zoe Sugg (Bol, € 16,99) - Als je weet dat de persoon waarvoor je een cadeau zoekt erg graag boeken leest, dan is bol.com een leuke plaats om te beginnen zoeken. Ze geven vaak kortingen op boeken en er lopen ook soms leuke acties.
 
#06 Aryuveda Giftbox (Rituals, € 38,50) - Bij Rituals kan je kant-en-klare cadeautjes kopen per geurlijn. Super makkelijk en erg leuk om te krijgen!
 
#07 E.l.f. Mad for Matte Lip Color Set (E.l.f., € 12,00) - Verschillende make-up merken bieden voor de kerstperiode erg leuke sets aan. Ik zou zelf erg blij zijn met deze lip color set van E.l.f!


#01 Build Your Own Sandwich Boek (Urban Outfitters, € 15,00) - Urban Outfitters bieden een leuk assortiment aan boeken aan. Net zoals dit boek om je eigen sandwich te maken. Het is tegelijk een leuk en grappig cadeautje!

#02 Cadeaubox Actie & Avontuur (Fnac, € 49,90) - Cadeauboxen, Bongo bons & Vivaboxen zijn ook goede cadeaus om te geven. Je hebt zo'n verscheidenheid ondertussen aan cadeaubons, en ookal is het eentje voor bv. actie & avontuur of een etentje, de persoon aan wie je het geeft kan nog altijd kiezen een hele lijst aan opties!

#03 Pyjamabroek (New Look, € 14,99) - Met een leuke pyjama kan je nooit iets misdoen vind ik!

#04 Yeti Ijskrabber (Coolgift, € 11,95) - Als je echt originele cadeaus zoekt, kan je eens kijken op coolgift.com. Hier vind je echt de leukste en originele cadeaus, net zoals deze yeti ijskrabber!

#05 Modern Gents Post Party Rescue Kit (The Body Shop, € 30,00) - Let's be real, mannen houden er ook van om er goed uit te zien en zichzelf te verzorgen.

#06 See The World With Me Wereldkaart (Modemusthaves, € 21,95) - Op zoek naar een cadeautje voor een globetrotter? Dan is deze wereldkaart misschien een goed idee! Ik vind hem er alvast erg leuk uitzien.

Wat zijn jouw cadeautips?
 
Volg je me al?
 
 

No comments:

Post a Comment