08 November 2015

Mijn favorieten van oktober 2015! ❤



Hoi allemaal! Voor oktober had ik eigenlijk niet zoveel nieuwe favorieten, maar ik wilde toch graag iets schrijven over de paar favorieten dat ik wel had. Benieuwd naar m'n favorieten? Kijk dan snel een kijkje met me verder...


M'n eerste favoriet is al meteen niet beauty-gerelateerd: Het is de Yankee Candle in Candy corn, één van de Halloween kaarsen uit de collectie. Een erg lekkere en zoete geur! De Yankee Candles branden ook erg lang en geven een heerlijke geur aan de hele kamer. Daarom vind ik ze ook echt hun geld waard.

 
M'n volgende favoriet is eigenlijk een oude favoriet: Het is de Color Sensational Lipstick in 315 Rich Plum van Maybelline. Het is een prachtige my-lips-but-better kleur en blijft ook voor een aantal uur mooi zitten. Ik heb hem in oktober terug herontdekt en draag hem sindsdien weer dagelijks!


Tot slot heb ik ook nog twee nagellakjes als favoriet voor oktober. De eerste is de Help me grow base coat van Essie. Sinds ik deze gebruik zie ik dat m'n nagels sneller groeien, maar ook sterker zijn. En als laatste de kleur Charmed, I'm Sure van China Glaze. Volgens mij was deze eentje uit de herfstcollectie 2 jaar geleden, maar ik vind het zo'n mooie donkerpaarse tint.

Wat waren jouw favorieten van oktober? Ik ben benieuwd!
 
Volg je me al?
 
 

No comments:

Post a Comment