10 November 2015

Life in Pictures ❤ Oktober!



Hoi allemaal! Leuk dat je weer even langskomt. Oktober is weer snel voorbijgevlogen, maar het hoogtepunt van deze voorbije maand was toch Halloween voor me. Ik vind het super om alles in Halloween-stijl te decoreren! Dit gezegd zijnde was oktober wel een stillere maand voor me op Instagram. Toch benieuwd naar m'n foto's? Kijk dan snel even met me verder...



#01 Ik kreeg m'n Style Tone box van de maand september wat later dan gewoonlijk, maar ik er toch graag iets over schrijven op m'n blog! Er zaten een paar leuke dingetjes in:
 
❤ Beebee professional Poederkwast
❤ Mullein & Sparrow Tinted Lip & Cheek Balm
❤ So Susan Statement Skin in Candlelight
❤ So Susan Feather Lash Mascara
❤ Timeless Truth Sheet Mask 'Bio Cellulose Mask'.


#02 In oktober kon ik jullie een aantal leuke favorieten van me tonen. Er zaten zelfs twee haarproducten tussen, wat ook niet vaak voorvalt!


#03 Naast favorieten had ik ook een aantal opgebruikte producten. Heerlijk om iets volledig leeg te maken, niet?


#04 Ik deed een kleine bestelling van Yankee Candle via de webshop SensationalHome en dit is het resultaat:
 
❤ De Candy Corn Medium Jar Candle (Halloween collectie)
Waxtarts: Ginger Dusk, Clean Cotton, Witches Brew (Halloween collectie) & Black Coconut


#05 Het was al een tijdje geleden sinds m'n laatste product review en daarom besloot ik om er nog eens eentje te schrijven. De Shine Appeal Liquid Lipsticks van Catrice zien er niet alleen mooi uit, maar zijn ook nog eens erg fijn om aan te brengen!


#06 Meer naar het einde toe van oktober kreeg ik mijn volgende Style Tone box al. En weer was het een erg fijne! Hierin ontving ik volgende producten:
 
❤ Ciaté Nagellak in 036 Kitten Heels
❤ Three Custom Lip Potlood in Warm Red
❤ Tini Beauty Liptini Lipstick in Glamour Girl
❤ Cargo Brow Kit in Medium
❤ Konjac Sponge
 

#07 En tot slot een glimps van mijn Halloween decoratie!

Hoe was jouw maand? Heb je veel leuks gedaan?
 
Volg je me al?
 
 

2 comments:

  1. De Catrice producten zien er erg mooi uit!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat gebruik jij toch altijd fijne producten hihi!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete