24 October 2015

Styletone ❤ Oktober 2015!


Vandaag toon ik jullie mijn Styletone box van oktober! Styletone is een erg leuk abonnement waarbij je elke maand vijf full size producten ontvangt. En nog een fun fact: je krijgt vooral make-up producten. Benieuwd naar de producten dat ik deze maand kreeg? Kijk dan snel even met me mee!


Deze maand kreeg ik drie make-up producten, één nagellak en een sponsje. Persoonlijk vind ik het deze maand een erg fijne producten dat ik mocht ontvangen. Laten we de producten even van dichterbij bekijken...
 
CIATE NAGELLAK IN 036 KITTEN HEELS


Je kent ze wel, die schattige nagellak flesjes met het strikje van Ciaté. Ik vind ze er alvast super uitzien! De kleur kitten heels is een erg mooie kleur dat je eigenlijk zowat het hele jaar door zou kunnen dragen. Het is een prachtige, warme, rode kleur met een gouden shimmer erdoorheen.
 
(€ 9,95)
 
THREE CUSTOM LIP POTLOOD IN WARM RED


Three Custom is een merk dat voor mij nog onbekend is. En lip potloden komen ook niet erg voor in mijn collectie. Ik denk zelfs dat ik een echt donker rode kleur niet heb. Het potlood zelf voelt erg zacht aan, wat wel belangrijk is voor een lip liner vind ik.
 
(€ 15,95)
 
TINI BEAUTY LIPTINI LIPSTICK IN GLAMOUR GIRL

 
Het lijkt erop dat rood zowat de kleur is van de oktober box want er zat deze maand een lipstick in, ook in een rode kleur. Wel leuk dat deze rode kleur perfect past bij het lippotlood! De lipstick is gewoon schuin afgesneden, maar zo heb ik lipsticks eigenlijk het liefste. Ik vind deze gewoon makkelijk aan te brengen. De kleur is ook nog eens perfect voor deze tijd van het jaar en je kan hem mooi opbouwen naar hoe intens je je lippen wilt.
 
 (€ 17,95)
 
❤ CARGO BROW KIT IN MEDIUM
 

Het laatste make-up productje in de box is een brow kit van het merk Cargo. Ik kreeg hem in de kleur medium en hierbij krijg je een lichter kleur in poedervorm en een donkere kleur in gelvorm.

(€ 24,00)

KONJAC SPONGE


Als laatste kreeg ik ook nog deze 100% natuurlijke spons. Wat me meteen aansprak was dat deze spons perfect is voor de gevoelige huid. Hij is gemaakt van roze klei en deze zou het mildste zijn voor de huid. Eerlijk, ik kan niet wachten om deze eens te proberen en te kijken hoe goed hij voor m'n huid werkt!

(€ 9,95)
 
Prijs: € 15 - Verkrijgbaar: Style Tone
 
Ken jij Style Tone al?
 
Volg je me al?




 

1 comment:

  1. Die lipstick is erg mooi! Wat een mooie en intense kleur.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete