26 October 2015

Halloween Tag!



Vandaag heb ik een heel leuke tag voor jullie: de Halloween tag! Ik vind Halloween echt super! Ik vind het leuk om het hele huis te decoreren en om vrienden uit te nodigen op Halloween voor een gezellige avond. Benieuwd naar mijn antwoorden op deze tag? Neem dan snel een kijkje verder...



WAT IS JOUW FAVORIETE HALLOWEEN FILM?
 
Ik hou dan wel van Halloween enzo, maar echte horror films zijn niets voor mij. Mijn favoriete Halloween films zijn The Adams Family, The Corpse Bride, Edward Scissorhands & Hotel Transylvania.
 
VAN 1 TOT 10 HOEVEEL HOU JIJ VAN HALLOWEEN?
 
Een dikke 10!
 
WAT IS JOUW BESTE HALLOWEEN HERRINERING?
 
Goh, ik heb niet meteen een 'speciale' herrinering. Ik vind het gewoon fijn om op deze dag samen te zijn met vrienden. Films kijken, praten, spelletjes spelen, etc.
 
WAS JE ALTIJD EEN HALLOWEEN FAN?
 
Ik denk het niet, maar ook vooral omdat het in BelgiĆ« nog niet echt zo'n 'ding' is. Sinds een paar jaar ben ik echt helemaal into Halloween!


HOE GERAAK JIJ IN DE HALLOWEEN STEMMING?
 
Wanneer september eraan komt, begin ik al in de stemming te komen. Ik zoek vaker Halloween-gerelateerde zoektermen op via Pinterest om zo inspiratie op te doen. Wanneer oktober dan dichter begint te komen kan ik al niet wachten om te decoreren en Halloween-DIY's te doen!
 
FAVORIETE HALLOWEEN DECORATIE?
 
Ik denk dat mijn favoriete Halloween decoratie elk jaar veranderd, omdat mijn favoriete decoratie meestal wel de DIY's zijn die ik maak. Waarmee ik ook graag decoreer zijn LED lichtjes in de vorm van pompoenen, skulls en vleermuizen!
 
FAVORIETE HALLOWEEN/HERFST GEUR?
 
Candy corn van Yankee Candle vind ik erg lekker!
 
FAVORIETE HALLOWEEN SNOEP?
 
Candy corn!


VAMPIEREN OF ZOMBIES?
 
Vampieren sowieso!
 
WAT KAN JOU BANG MAKEN?
 
Klinkt misschien stom, maar echte horrorfilms maken mij bang en daarom kijk ik ze ook nooit en niet graag, haha.
 
GELOOF JE IN GEESTEN?
 
Dit is een moeilijke, ik geloof niet in geesten zoals je ze in de films ziet. Maar ik geloof wel dat er 'iets' achterblijft van mensen dat sterven. En dat we dit soms ook kunnen zien.
 
Ben jij ook zo into Halloween of niet? Ik ben benieuwd!
 
Volg je me al?
 
 

5 comments:

  1. Leuke tag. Ik heb niet zo heel veel met Halloween, maar ik vind het wel super leuk om iedereen in de mooiste kostuums te zien.

    ReplyDelete
  2. Leuke tag! Ik had het wel leuk gevonden als Halloween hier echt werd gevierd.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. Leuke tag! Ik vind de Halloween versieringen in de winkels altijd erg leuk en sfeervol maar doe er verder niet te veel mee!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Leuk dat je hem ook invulde :) ik ben ook helemaal Halloween verslaafd. Helaas is het weer voorbij, maar nu kunnen we aftellen naar kerst ;)

    ReplyDelete