20 October 2015

Action Shoplog #02!

 
Het is weer zondag en hopelijk hadden jullie een leuk weekend! Zaterdag was ik met m'n vriend snel naar de Action gegaan, maar eens thuis gekomen had ik het gevoel dat we toch een aantal dingen vergeten waren, haha. Maar goed, vandaag toon ik jullie wat ik wel heb meegenomen. Laten we even een kijkje verder nemen.

 
 
Theelichtjes kan je nooit genoeg in huis hebben vind ik. Daarom nam ik deze geuren mee naar huis: Mystic Agarwood, Vanilla en Black Orchid & Acai. Wat erg lekkere, subtiele geuren zijn.
 
 
Theelichten - € 1,29
Maxi theelichten - € 1,79
 

 
Nog meer kaarsen! Wij kopen altijd wel een Home Wax Moods kaars, de geuren zijn erg lekker en ze branden ook nog eens lang. Maar deze van Air Wick ruikt ook heerlijk!
 
Home Wax Moods - € 1,99
Air Wick Essential Oils Infusion - € 1,69
 
 
Ik kocht deze zwarte pennenhouder voor op m'n bureau op het werk. Nu lagen m'n pennen en fluostiften telkens in m'n schuif maar, het is zoveel makkelijker ze gewoon op je bureau te houden. Ook kocht ik deze twee kaarsenhouders met diamandjes - een grote en een kleine! Gezellig.
 
Pennenhouder - € 0,52
Theelichthouder klein - € 0,65
Theelichthouder groot - € 0,95
 
 
Ik kocht deze nagellak remover pads al eens eerder en vind ze erg fijn werken! Ze halen je nagellak er makkelijk af en hebben niet die vieze geur van andere nagellak removers. Je krijgt 2 potjes in een pakje en elk potje bevat 30 pads, waarmee je best lang toe komt.
 
Nail Varnish Remover Pads - € 0,99
 
 
Ook nam ik alvast was snacks mee voor met Halloween!
 
Chio Brezil - € 1,49
Chio Stixi Paprika - 0,89
 
 
Vorig jaar kocht ik al soortgelijke LED lichtjes, maar ze waren eens te hard gevallen en kapot gegaan. Gelukkig zag ik deze in de Action liggen, want ik vind ze er echt onwijs leuk uitzien!
 
LED lichtjes - € 2,29
 
 
Misschien wat bizar om in een shoplog te tonen, maar ik kocht een zwarte spraypaint! Hiermee wil ik een DIY voor Halloween maken.
 
Zwarte spraypaint - € 1,99
 
 
Je kan nooit genoeg wasverzachter in huis hebben, zou ik zo zeggen!
 
Wasverzachter - € 1,49
 
Zo dit was mijn shoplog, deze maal heb ik niet zoveel gekocht maar ik wilde jullie toch graag tonen wat ik allemaal kocht!
 
Ben jij onlangs nog in de Action geweest?
 
Volg je me al?
 
 


2 comments:

  1. Wat een leuke items! Vooral de theelichthouders zijn zo mooi!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oh wow, wat een leuke dingetjes!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete