20 September 2015

Cien ❤ Colour Lip Butter 08 Sparkling Bordeaux!



Cien, het make-up merk van de Lidl, bracht z'n nieuwe herfstcollectie uit! Jullie weten misschien wel nog dat ik vooral erg te spreken ben over de lipproducten, dus nam ik alvast dit mooie kleurtje mee naar huis. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze colour lip butter vind. Kijk snel even met me mee...



De lip butters hebben een zwarte, glanzende huls met zilverkleurige letters. Achteraan een zilverkleurige draaidop zodat je het product makkelijk naar boven kan draaien. Ook heeft hij een doorzichtige dop zodat je zo de kleur van de lip butter ook makkelijk kan zien.


Ik koos voor de kleur 08 Sparkling Bordeaux, een prachtige bruin-rode tint, hij heeft wat subtiele glitters erdoorheen maar dit merk je niet zo erg als je hem aanbrengt, vind ik.


De lip butters zijn makkelijk aan te brengen en voelen ook lekker zacht aan. Ik heb nu voor een donkere kleur gekozen en ik ben erg blij dat hij ook goed dekkend is. Wat ook prettig is, is dat ze toch een aantal uurtjes mooi blijven zitten. Maar zoals met meeste donkere kleuren, of gewoon lipsticks in het algemeen, moet je wel wat bijwerken.
 
Prijs: € 1,99 - Verkrijgbaar: Lidl.
 
Heb jij de nieuwe herfstcollectie al gespot?
 

 

5 comments:

  1. Wat een prachtige kleur ! Binnenkort toch maar even naar de Lidl .

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie kleur! Ik kom zelf eigenlijk nooit bij de Lidl.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie kleur! Ik kom zelf eigenlijk nooit bij de Lidl.

    ReplyDelete
  4. Ziet er erg mooi uit!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete