13 September 2015

Birchbox ❤ September!


 
Birchbox bestaat ondertussen alweer 5 jaar en dat moet gevierd worden! Ik kreeg de verjaardagsbox en vandaag toon ik jullie wat er allemaal inzit! Benieuwd? Kijk dan snel even met me mee.



De doos waarin de producten komen, vind ik er alvast erg leuk uitzien. Je kan hem namelijk uitschuiven, waardoor je hem nadien nog kan gebruiken om dingetjes in op te bergen op je bureau bijvoorbeeld.
 
❤ DR. SAGER'S SKINCARE OUCHY!® BOO-BOO GEL!


Deze Ouchy!® Boo-Boo Gel deed me meteen lachen toen ik hem zag. Wat een schattig naam heeft-ie! Ik heb vaak blauwe plekken en schrammetjes omdat ik nogal wat onhandig ben, deze gel ga ik dus graag gebruiken denk ik! Je moet slechts een klein beetje aanbrengen op de plaats waar je een schrammetje of blauwe plek hebt en de gel zou de pijn verzachten en het herstelproces versnellen.
 
❤ AMIKA PERK UP DRY SHAMPOO

 
Ik had wel al eerder van het merk Amika gehoord, maar had er nog niets van geprobeerd. Toen ik zag dat het een dry shampoo was, heb ik hem gelijk al eens aangebracht op m'n haar. En wat ruikt hij erg lekker! Bovendien doet hij z'n werk goed en ziet je haar er meteen frisser uit. Ja ik heb er een nieuwe favoriet bij en om heel eerlijk te zijn vind ik hem zelfs beter dan de droogshampoos van Batiste.
 
❤ BEAUTY PROTECTOR BEAUTY WASH BODY CLEANSER


Van het merk Beauty Protector kreeg ik al eerder een detangler haarspray dat ik super graag gebruikte! Deze keer zat er terug een productje in, ik hoopte opnieuw een haarproduct (normaal hou ik niet zo van haarproducten, maar in dit geval maakte ik graag een uitzondering). Maar het is dus een douche gel. Wat me wel meteen opviel is dat hij dezelfde superzoete geur heeft, net zoals de detangler. Lekker wel!
 
❤ PARLOR BY JEFF CHASTAIN SEA SALT SPRAY


Het merk Parlor kende ik dan weer nog niet. Ik kreeg een sea salt spray waarmee je je haar een leuke beachlook kan geven. Ik vind hem wel een aparte geur hebben, het is geen slechte geur, maar ik moet er een beetje aan wennen.
 
LAQA & CO CHEEKY LIP PENCIL IN CRAY - CRAY


Swatches: Links - Kleur, Rechts - Geblend

Tenslotte, een product van Laqa & Co. Fijn dat er toch nog een make-upje in de doos zit! De chubby lippotloden zijn nog lang niet uit de beautywereld weg te denken. En vaak zie je er nu dat je zowel op je lippen als op je wangen kan gebruiken. Deze kleur Cray-Cray is een prachtige koraalkleur. Het Cheeky lippotlood voelt ook erg zacht en creamy aan en is makkelijk te blenden als je hem als blusher zou willen gebruiken.

PRIJSLIJST
 
Boo-Boo Gel - 10ml - Full Size: 62g, € 25
Amika Dry Shampoo - 21.3g - Full Size: 232ml, € 21
Beauty Protector Body Cleanser - Full Size: 236ml, € 12,50
Parlor Sea Salt Spray - 30ml - Full Size: 147ml, € 21
Laqa & Co Cheeky Lip - 0,85g - Full Size: 3g, € 22

Ik moet toegeven dat ik toch een beetje teleurgesteld ben in deze Birchbox. Ik hoopte voor hun vijfjarig bestaan toch een paar full sizes te krijgen, maar dat was niet zo. Op zich zijn het wel leuke producten, maar ik had er meer van verwacht. Wat ik wel leuk vind is, is hoe ze het doosje deze keer hebben gemaakt. Handig om nadien nog te gebruiken als lade!

Wat vind jij van deze Birchbox?
 
Prijs: € 13,00 - Verkrijgbaar: Via http://www.birchbox.fr
 

 

6 comments:

  1. Vooral de lip pencil vind ik erg leuk! Mooie kleur!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ik was ook niet echt onder de indruk van deze box. Ben er nog niet uit of ik mijn abonnement ga verlengen of niet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt he! Ik heb het mijne stopgezet en ga de StyleTone boxen eens proberen ;)

      Delete
  3. Jammer dat het wat tegenviel :-( De lipstick ziet er wel mooi uit.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  4. Voor een jubileumbox valt hij inderdaad wel wat tegen! Wel leuk dat er een make-upproduct inzit, dat vind ik altijd het leukst haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Echt he ;) Gelukkig zat dit er toch nog in, was het niet helemaal een teleurstelling ;)

      Delete