01 September 2015

Birchbox Augustus 2015!




Vandaag toon ik jullie de augustus Birchbox dat ik laatst ontving - Een beetje aan de late kant. Maar ik wilde hem toch nog graag tonen. Kijk snel even mee.



De Birchbox had deze maand als thema 'Back to Cool', het doosje waarin de producten kwam zag er deze maand niet speciaal uit. Maar wat ik wel leuk vond is dat er een klein magazine bijzat. Hierin vind je een aantal leuke beauty-artikels, een quiz en een paar spelletjes!

 
SABON GEL SORBET (Full Size: 200ml - € 27,50) - Deze maand is dit m'n favoriete product uit de Birchbox denk ik. De geur is zo verslavend lekker! De Gel sorbet werd verrijkt met avocado-olie en aloë vera extracten. Maar ik waarschuw jullie, het is wel een erg zoete geur. De sorbet zelf voelt lekker koelend en hydraterend aan en is dan ook meer gericht voor de droge huid.


HERBALOSOPHY BALANCE SHAMPOO (Full Size: 250ml - € 21,00) - Birchbox wist er deze maand de lekkerste geuren uit te kiezen want deze shampoo ruikt ook weer zo lekker! Deze balance shampoo saffloerolie wat het haar gaat versterken en je hoofdhuid gaat beschermen. Daarnaast bevat hij ook kamille-olie wat het haar hydrateert en zachter maakt.

 
DELAROM CRÈME ACQUACONFORT (Full Size: 50ml - € 38,50) - Een product dat wat minder mijn ding is deze maand. Deze hydraterende crème is geschikt voor alle huidtypes en verrijkt met biologische aloë vera. Ik vind hem eigenlijk gewoon niet zo lekker ruiken. En als ik iets op m'n gezicht smeer, heb ik toch graag een lekker geurtje bij ;) - Ofwel gewoon geen geur.


GRANADO NAGELLAK in AVA (€ 13,00) - Waarom krijg je in een beautybox toch altijd rode nagellak? Ik geloof dat ik er zo al 5 van verschillende merk heb ontvangen. Maar goed, Granado is wel een merk waar ik niet eerder van heb gehoord. En het is wel een mooie, warme rode kleur. Het borsteltje is wel erg dun, dus hij lijkt me niet makkelijk aan te brengen.


THEBALM COSMETICS BALM DESERT BRONZER (Full Size: 6,4g - € 21,00) - Ik vind deze bronzer sample gewoon too cute! En het is ook nog eens een erg mooie kleur! Zeker nu we een beetje bruiner zijn door de zomer ;).
 
Prijs: € 13,00 | Verkrijgbaar: Via de website van Birchbox.
 
Wat vind jij van deze producten?
 
Follow me:



4 comments:

  1. Replies
    1. Ok ben niet zo bekend met het merk, maar het het gevoel dat deze sorbet een favoriet van me zal worden! Alleen de geur al ;)

      Delete
  2. Wat een mooie merken en producten!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  3. Mooie producten zitten er in dit pakket zeg!

    ReplyDelete